Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar dat wist je al
bella24 schreef:Is er nergens online meer informatie te vinden over de Belgische endurancewedstrijden? Ik wil volgend seizoen ook wat wedstrijden meepikken, net over de grens in Duitsland of Belgie. De Duitse wedstrijdkalender is even puzzelen maar als je weet hoe het werkt, dan is er veel informatie te vinden.
De Belgische kalender ( http://www.vlp.be/_ln/agenda_overview.php?redaction=6 ) is echter zeer beperkt. Er staat alleen minimale informatie op van wedstrijden die al geweest zijn, hoe kan ik dan van te voren bedenken of een wedstrijd voor ons geschikt is? Heb toch minimaal de wedstrijdlocatie, afstanden en beschrijving van terrein nodig...
Zodat ik wat basisinfo heb verzameld voor 2010.
Op de fora vind ik je idd wel wat over de ondergrond enzo, maar verwacht geen gedetailleerd vraagprogramma, programmaboekje, routekaarten die vooraf beschikbaar zijn, voorbesprekingen etc. Citaat:Volgens mij blijven die dingen niet online. Maar deel van de charme van in België rijden is dat je wat relaxter moet worden.
Ik ben al wat info aan het verzamelen n.a.v. bovengenoemde links. Afstanden vanaf Utrecht, info van de fora over omgeving etc. Wel een gepuzzel maar best leuk.
Sorry als ik enigszins oftopic ga...
SuSEQ schreef:Wallonië = Ardennen = bergachtig (nou ja, eerder uitvergrote molshopen)