Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
melsh schreef:Ik zie bijna geen diepte. Ik durf niet te springen en kan ook maar moeilijk inschatten hoe ver het nog is tot aan de overkant...
Als ik de bak een beetje ken gaat het wel hoor, maar op onbekend terrein echt niet.
Gelukkig snijdt mijn verzorgpony altijd de hoeken af, want van een plotselinge scherpe bocht zou ik er vast afkieperen

I_Love_Welsh schreef:Wie is hier blind (gedeeltelijk of helemaal)?
Ikzelf ben gedeeltelijk blind.
Ik zie de zijkanten niet. Zo dus:
Normaal(puntjes wegdenken)
\.........../
..\........./
...\....../
....\..../
Ik (even hoofd omkeren)
---------------------
---------------------
Madeira_ schreef:Hey.
Ik zie zelf 1 procent met rechts en 3 procent met links.. ook niet ozveel dus. Maar heb geen problemen tijdens het rijden. Ik heb op mijn stal (heb een eigen haflinger) altijd voorang, omdat ik gewoon mensen niet zie aankomen. Ik hoor ze wel, maar als je erg bezig bent met je paard is dit best lastig..
Ik zie ook geen zijkanten, maar heb niet zo erg als bij jouw.
SuperAssie schreef:Madeira_ schreef:Hey.
Ik zie zelf 1 procent met rechts en 3 procent met links.. ook niet ozveel dus. Maar heb geen problemen tijdens het rijden. Ik heb op mijn stal (heb een eigen haflinger) altijd voorang, omdat ik gewoon mensen niet zie aankomen. Ik hoor ze wel, maar als je erg bezig bent met je paard is dit best lastig..
Ik zie ook geen zijkanten, maar heb niet zo erg als bij jouw.
Misschien een beetje grof dat ik het vraag, maar hoe kun je dan de kleine lettertjes op je beeldscherm lezen? Oké, dat kun je groter zetten, maar op je toetsenbord dan? Of typ je blind? Sorry dat ik zo nieuwschierig overkom, maar ik wil het graag weten ^^
Olijkje schreef:xDramaQueen schreef:ik, ik zie niet eens een rechte lijn. , mn linker oog kan geen goed beeld vormen, nouja me oog wel, maar mijn hersens niet, hierdoor zie ik alleen schimmen.
hoe kun je dan een grafische studie volgen als ik zo nieuwsgierig mag zijn..?