Sinds kleins af aan vond ik het Western rijden al erg leuk om naar te kijken. Ik rij al een jaar of 10 dressuurmatig, maar wil toch wat anders gaan proberen. Hebben jullie ervaring met Simons Quarter Horse in Hoeven? Weten jullie een geldig e-mail adres? En informatie over zijn lessen mbt. kosten per uur, mogelijkheid tot omscholing pony, privé les/manege les etc. Of hebben jullie andere nuttige tips?
hee joyce, deze stal bestaat niet meer. maar ga eens in oud gastel kijken bij manege reigershof. je zult verbaasd zijn....
nice_cowgirl
Geplaatst: 12-05-09 08:56
Hoi, Ik vind Peter Simons een super goede trainer! Ik heb ook een tijdje bij hem gelest en wil ook weer lessen. Maar ik weet nu niet waar hij zit.. Weet iemand dat? Z'n site doet het ook niet meer. Gr. Shannon
radicalM
Geplaatst: 12-05-09 09:49
..zat hij niet ergens in de buurt van het belgische plaatsje Kalmthout..???
Gisela
Geplaatst: 12-05-09 11:44
Peter en Lita Simons zijn alleen verhuisd met hun stal en trainen nu in Belgie, en inderdaad, ook volgens mij, bij of in Kalmthout.
Groetjes, Gisela
Joyce_88
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-09 12:17
Hey,
Ik heb toch hem via mail kunnen bereiken en hij zit inderdaad in Belgie. 'We staan met onze paarden op stal ruitershof Kalmthout Belgie'.
Lita heeft laatst bij ons een privé les gegeven... Erg interesant, en een hele work-out. Ze legt het super uit en je hebt wat meer het gevoel dat je samen met je paard traint... Geweldig!