Ben ik helemaal met je eens Sonja. En een fjord of haflinger al HELEMAAL niet.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
sliding
Geplaatst: 12-05-09 15:43
Mijn man heeft een tijd met een KWPNer western gereden en dat ging heel goed. Het is maar net wat je wilt bereiken en dat je voor jezelf weet waar je beperkingen liggen.
Deze foto is op het NK WRAN ,daarom kijkt hij ook zo serieus
Ik vind dat het wel kan, zolang als het paard zich niet in onmogelijke houdingen voor zijn bouw moet zetten (bijv: trekpaard in een sliding-stop of spin) Maar aangezien KWPN''ers niet breed gebouwd zijn, moet het wel lukken, het enige nadeel is misschien de hogere oprichting van de hals, die bij western naar beneden moet.
JJocosas
Geplaatst: 19-05-09 13:13
Ligt helemaal aan de bouwvan je paard en het rijden wat je er zelf van maakt .Heb jaren heel fijn met mijn kwpn-er bij de wran gereden.heb nu een paintje van net 3 die moet het nog maar gaan doen wat ik met mijn oco-sun heb gedaan.Mijn advies:neem goed les en kijk om je heen voordat je aan een les begint.orienteren is in de westernsport (alle paardendissipline's)heel belangrijk,lopen bij ons veel lesgevers rond maar het moet voegen met jou en je paard en technisch moet het ook inhoud hebben .En voordat iedereen weer gaat gillen.............dat is voor iedereen heel persoonlijk.Maar na een goede orientatie kom je beslagen ten ijs toch!!!!!!!!!!!!!!Kijk onder clinic's ga er heen desnoods als bak hanger maar je steekt er veel van op en je ontmoet mensen waar jij miscchien wat aan hebt.Heel veel sucses en hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven aan de western sport.