[SGW] met pony tussen de paarden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

racinggirl

met pony tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 07:36

Hallo allemaal,
Mijn vriendin wil graag gaan sgw rijden met haar pony hij is ong rond de 1.50 een NRPS maar zei moet tussen de paarden starten ;)
Kan zo pony dat aan qwa hoogte van de hindernissen??
En wie rijdt er nog meer tussen de paarden dan kan zei miss in contact komen.
Bedankt :D

Anoniem

Re: met pony tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 08:59

Licht eraan of die pony dat kan ;) als die pony 1.40 kan springen kan hij dat makkelijk die hindernissen (misschien dat ze probleemen krijgt met de afstanden tussen de hindernissen maargoed) Maar kan haar pony maar 50 cm springen zou ik het toch niet proberen ;)

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 09:01

Anoniem schreef:
Licht eraan of die pony dat kan ;) als die pony 1.40 kan springen kan hij dat makkelijk die hindernissen (misschien dat ze probleemen krijgt met de afstanden tussen de hindernissen maargoed) Maar kan haar pony maar 50 cm springen zou ik het toch niet proberen ;)

Waarom 1.40 moeten springen ze begint net neem aan dat het geen 1.40 staat in het B :o?

Anoniem

Re: met pony tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 09:11

dat was even een voorbeeld ;) als haar pony gewoon goed kan springen kan het makkelijk ;) maar valt die pony al over 50 cm moet je er niet aan beginnen ;) verder vind ik dit een best nutteloos topic. in de wiki kun je vinden hoe hoog de hindernissen zijn. en verder zijn er denk ik vast genoeg topic's te vinden over ervaringen van pony's tussen de paarden ;) zoals bijv. een bokker (weet zo even niet hoe ze heef) met haar fjord fjordy zij springt en sgwt ook met haar fjord tussen de paarden

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 09:15

Anoniem schreef:
dat was even een voorbeeld ;) als haar pony gewoon goed kan springen kan het makkelijk ;) maar valt die pony al over 50 cm moet je er niet aan beginnen ;) verder vind ik dit een best nutteloos topic. in de wiki kun je vinden hoe hoog de hindernissen zijn. en verder zijn er denk ik vast genoeg topic's te vinden over ervaringen van pony's tussen de paarden ;) zoals bijv. een bokker (weet zo even niet hoe ze heef) met haar fjord fjordy zij springt en sgwt ook met haar fjord tussen de paarden

Niets aan toe te voegen. Op dit topic een slotje.