Volgens mij geeft ze ook les hoor, ik zal t wel eens navragen voor je, kan het je morgen vertellen. Haar beste vriendin staat namelijk bij ons op stal en organiseert ook clinics. Waar kom je vandaan? Volgende maand is er een clinic op onze stal in sterksel (nb) bij eindhoven, je kan je nog opgeven als dat je leuk lijkt
In onze regio maak je weinig kans op een clinic van Rieky. Daar zul je toch een eindje voor moeten rijden.
Jolande
Geplaatst: 27-04-09 10:01
Een clinic in Vorstenbosch kost €45, in Hoogeloon kost het volgens mij tegenwoordig €60 maar daar zitten dus kosten voor het gebruik van de rijbak ed. bij opgeteld. Je kunt haar natuurlijk altijd zelf proberen uit te nodigen voor een clinicdag, maar dan moet je wel meerdere deelnemers zien te vinden. Je kunt haar denk ik het beste zelf even daarvoor bellen.
Rieky geeft volgens mij alleen (prive) les aan mensen die hun paard daar in training hebben. Losse lessen zover ik weet niet meer, alleen clinic's. Ze komt met regelmaat in Hoogeloon en Sterksel, maar dat komt omdat mensen daar de clinic's organiseren. Bij een clinic rij je met zijn 2en samen in de bak en krijg je een uur tot anderhalf uur les.
Rieky Young komt half mei naar Zeeuws-Vlaanderen, manege Primeur voor een clinic. Kosten: 90 euro pp voor een uurtje les.
Lenie
Geplaatst: 30-04-09 20:59
90,00 euri ???
$$$$$$$$$$$$
QueenD
Geplaatst: 01-05-09 07:47
Lenie schreef:
90,00 euri ???
$$$$$$$$$$$$
Dat zal dan wel inclusief brandstof zijn, denk je ook niet ? Vorstenbosch/Zeeuws-Vlaanderen is niet bepaald naast de deur.
Lenie
Geplaatst: 03-05-09 09:05
HappyAppy schreef:
Lenie schreef:
90,00 euri ???
$$$$$$$$$$$$
Dat zal dan wel inclusief brandstof zijn, denk je ook niet ? Vorstenbosch/Zeeuws-Vlaanderen is niet bepaald naast de deur.
Ja, dat zou kunnen.
troi
Geplaatst: 03-05-09 12:01
En natuurlijk ook de reistijd.. Even een rekensommetje op de gok: De reis is zonder files drie uur in totaal (heb voor het gemak Terneuzen gerekent dus zou ook makkelijk nog langer kunnen zijn). Als je dan twee deelnemers hebt (is ook maar een gokje uiteraard) is het dus 180 euro voor 1 uur les + 3 uur reistijd (als je dus geen files etc hebt) en het kost je 38 euro reisgeld, dus 180-38 euro is 142 euro inkomen. Je bent natuurlijk meer tijd kwijt dan alleen het deel in de auto dus ik reken in totaal 5 uur van haar tijd (en dit is nog heel ruim want je kan onderweg tegenslag hebben, je moet de weg vinden etc) is dus 28 euro per uur..
Ze komt voor een dag, precieze weet ik niet. Maar zag een advertentie op zeelandnet.nl --> prikbord en daar stond 90 euri per uur. Kijkers gratis, ik ga kijken Voor die 90 euro les ik 2,5 uur bij mijn huidige instructrise...
Maar in de les van Rieky leer ik in een uur altijd meer dan in een maand bij een ander...In no-time weet je waar het probleem ligt en wat je eraan moet doen.Gewoon een keer een clinic volgen,dan weet je dat het het dubbel en dwars waard is.
ayas
Geplaatst: 05-05-09 09:57
Haar zus Wendy geeft wel les. Je kunt gewoon met je eigen paard komen. Ze woont in Vorstenbosch. www.wendyvanoschph.nl Wij hebben op zaterdag les
Sjarett
Geplaatst: 24-05-09 20:05
Ik reageer een beetje laat, maar wil toch even vermelden dat de kosten voor de clinic in Eede voor 2 lesuren zijn, dus heel redelijk qua prijs. Het was vandaag en een erg geslaagde dag. De deelnemers kregen vanochtend en vanmiddag een uur les. Ze zaten met twee in een les dus er was veel tijd en aandacht. Voor 90 euro rijdt je vanuit Zeeland niet op en neer voor een les van Rieky. We hopen dat ze in het najaar nog een keer langs wil komen voor een dag.