Ik zit er over te denken om in Groenlo op western riding te gaan, terwijl ik eigenlijk nog geen ervaring heb met western riding. Het lijkt me toch wel héél leuk en ik vroeg me nu af of je daar in Groenlo ook als beginner kon starten.
Heeft iemand ervaring met western rijden in groenlo? Ik weet niet hoe de stal/manege heet in Groenlo (waar je western kunt rijden), want volgens mij hebben ze geen site. En de site díé ik kon vinden doet het half niet. Dus weet iemand wél hoe het heet?
Bedankt alvast!!
Groetjes.
xJitske
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-09 20:13
even een aanvulling:
Moet je eigenlijk al rijervaring hebben als je western wilt gaan rijden? En zoja, hoelang? (Ik heb zelf al 4 jaar rijervaring dus ik denk dat dat al wel genoeg is)
Ik kan je niet helpen mbt de specifieke westernmanege in Groenlo, maar mbt rijervaring is het voor een westernmanege niet anders dan voor een gewone manege, dus ervaring is altijd handig maar zeker niet noodzakelijk.
Veel plezier!
nelly_555
Geplaatst: 23-04-09 21:57
Bedoel je niet dit: western achterhoek En je hoeft echt geen rijervaring te hebben om western te gaan rijden. En je zegt zelf dat je al 4 jaar ervaring hebt dus de basis zit erin, van daaruit kan prima verder gewerkt worden op de western rijstijl.
SWRA zit niet in groenlo hoor Die zitten in Halle! Geen idee wie er in Groenlo zit eigenlijk... En nee, op zich hoef je geen ervaring te hebben om western te gaan rijden, komt vast goed. Veel plezier!
In Groenlo zit geen western stal. Ik heb in Groenlo gewoont vandaar dat ik dat weet. De SWRA zit idd in Halle. Verder is de dichtsbijzijnde in Haaksbergen (Kolderhoeve)
nelly_555
Geplaatst: 24-04-09 10:23
Wendy schreef:
SWRA zit niet in groenlo hoor Die zitten in Halle!
Dat weet ik, maar is wel een beetje die regio. En kon ook niks western's bedenken in groenlo. Als je toch een westernmanege vind in groenlo, laat het ff weten. Heb ik ook een rij adresje voor de vakantie .
xJitske
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-09 16:46
Nee het klopt inderdaad dat er in Groenlo geen westernmanege is ben ik achter gekomen. Ik zal even kijken bij de site van de Kolderhoeve! Bedankt allemaal!