Wat is dat terrein weer mooi geworden zeg, super leuke waterbak en enorm veel nieuwe dingen. Nick was helaas wat moeilijk te controleren en werd gedurende de training eigenlijk alleen maar sterker, wat het regelen van het tempo voor mij moeilijk maakt. We hebben wel eens beter getraind, dus heb van deze training niet helemaal een super goed gevoel.
Maar goed, we werken rustig door en hebben 26 april de volgende training...

Op de boom hiervoor, als combinatie gereden hadden we een mis berekening in afstand en kwam Nick met voor en achter benen aan 2 kanten van de boom uit, ze heeft haar achterbenen er overheen getrokken, niks aan overgehouden en de keer er na geweigerd (ik twijgelde te veel) maar daarne totaal geen twijfel meer gehad met aanrijden...

Deze sprong hoort in een lijntje met 2 van zulke heuveltjes en een boom er tussen, alles op 2 galopsprongen. Met dit lijntje heb ik heel erg veel moeite gehad omdat ze bijna niet te controleren was...

Greppeltje deed ze netjes en braaf...

Met een erg grote voorwaardse sprong het water in...

De dag er na heb ik om de spierpijn er uit te rijden en ook om wat gehoorzaamheid te kweken in de bak dressuur gereden en daarbij erg veel op overgangen gereden op kleine hulpen. Wie weet helpt het op weg naar de volgende training...
!

Mooi geworden daar!