Geel-Bel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

1Boefje

Geel-Bel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 20:22

Aanstaande zondag is Geel-Bel. Vorig jaar heb ik die ook gereden (30 km). Is er iemand die het leuk vind om samen met mij te rijden?

Groetjes Linda

willeke_x

Re: Geel-Bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 07:39

ik baal dat ik niet mee kan pfffffttttt
Maarrrrrr de kans zit erin dat er tegen volgend jaar misschien toch een eigen trailer gaat zijn :)

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 09:45

willeke_nijs schreef:
ik baal dat ik niet mee kan pfffffttttt
Maarrrrrr de kans zit erin dat er tegen volgend jaar misschien toch een eigen trailer gaat zijn :)

JAAAAAAAAAAAAAAAAA :j

Ik mis mijn vriendinnetje ;)

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:53

Hey Linda,

Ik heb misschien wel zin om te komen kijken zondag.
Jammer dat ik ook nog geen vervoer heb, anders zou ik mr. Zingie zo opladen.

Grt-jess

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 13:08

Sin schreef:
Hey Linda,

Ik heb misschien wel zin om te komen kijken zondag.
Jammer dat ik ook nog geen vervoer heb, anders zou ik mr. Zingie zo opladen.

Grt-jess

Hey!! LEUK!!!
Willeke en Christel komen ook kijken.
Christel neem ik mee en Willeke is er weer rond 12 uur.
Normaal was dit Christel haar rit, maar die mocht pas vanaf maandag weer rijden na een half jaar revalidatie.......
Ik moet om 4 uur thuis zijn van mn ventje, want die vertrekt na het eten naar Folembrey in Noord-Frankrijk voor een circuitdag 2e paasdag en moet de auto meenemen om de motorcaravan te kunnen trekken :D

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 21:40

héhé als het lukt! Moet eerst zien of ik het geregeld krijg ;)
Want we moeten voormiddag de paarden nog doen. Mijn tante staat er alleen voor omdat haar beste vriendin die normaal helpt in het ziekenhuis ligt voor een operatie aan haar knie.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-09 15:17

willeke_nijs schreef:
héhé als het lukt! Moet eerst zien of ik het geregeld krijg ;)
Want we moeten voormiddag de paarden nog doen. Mijn tante staat er alleen voor omdat haar beste vriendin die normaal helpt in het ziekenhuis ligt voor een operatie aan haar knie.

Hey Willeke, even klein stukje off-topic. zojuist mijn pony Sanne de eerste keer mee de straat opgenomen naar de weide toe!! Ging zo super goed! Ook Cisco is weer helemaal gekalmeerd na zijn zenuwachtig weekje. Ik heb dus super veel zin in morgen en zie het goed zitten!
Christel kwam net aanzetten en die zag net het kontje van Sanne de wei in gaan :D Gaf een triomf gevoel niemand nodig te hebben :D Christel is morgen om kwart over 9 bij mij. Om half 10 rijden we weg naar Geel. Verwacht er om half 11 te zijn. Target is 11 uur-half 12 vertrekken. Hopelijk besluit Martine nog te komen met Max, lijkt me gezellig. Kwam jij nou nog Jessy? Christel vroeg ernaar, ze vind het leuk wat gezeldschap te hebben ;)
Nou ik ga lekker in de tuin verder genieten van het zaaaaaaaaaaaaalige weer! Man en kind liggen te slapen :D
Groetjes!

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 10:15

Hey Linda, ... nee ik moet paashaas gaan spelen.
Ik ben vanavond wel in de buurt van Geel.. maar om naar een trailer te kijken :)

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 15:58

Sin schreef:
Hey Linda, ... nee ik moet paashaas gaan spelen.
Ik ben vanavond wel in de buurt van Geel.. maar om naar een trailer te kijken :)

Dat is tof nieuws :D Dan kom je ook een keer een weekend deze kant op he?? Nemen we je mee in de Kempense bossen!
De dag is ZAAAAAAAAAAAAALIG geweest! Ik heb 2 hele vriendelijke mensen uit Maldegem ontmoet. Het is een hele toffe rit geworden.
Voor de wedstrijd hartslag 35, na de wedstrijd 42.
Niet de minimum tijd, maar 20 minuten meer. Ach, zoals ik al eerder zei, ik pas me aan aan bij wie ik mee mag rijden!
Cisco zijn loopje werdt nu zonder problemen/opmerkingen goedgekeurd. Raar toch........
We hadden wel weer veel baan, maar het parcours was zanderige en minder stenen als vorig jaar. En helaas, op de baan parkeren. Was niet zo tof. Na de wedstrijd Cisco bij de hoeve vast kunnen zetten, dat was wel een goede compensatie.
Ik ben benieuwd naar de uitslag!

Groetjess Linda

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 09:09

Absoluut! :) Ik kijk er al naar uit!

Fijn dat je dag zo goed is meegevallen!
Ik ben vollop aan 't "trainen" voor Stekene, voor zover dat gaat in een piste.. :(
Binnenkort hopelijk meer mogelijkheden (als ik een trailer heb)

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 10:46

Sin schreef:
Absoluut! :) Ik kijk er al naar uit!

Fijn dat je dag zo goed is meegevallen!
Ik ben vollop aan 't "trainen" voor Stekene, voor zover dat gaat in een piste.. :(
Binnenkort hopelijk meer mogelijkheden (als ik een trailer heb)

Ik kan jammer genoeg niet naar Stekene. M'n ventje heeft een circuitdag......Tja en ook hij mag een hobby hebben he? Misschien hebben we volgend jaar 2 auto's met een trekhaak, dus dan komt het toch nog goed. We willen een Mercedes ML kopen. Die vind ik zooooooooooooooo mooi :D

Oh ja, hier mijn verslag van gisteren:

Vandaag om 8 uur wakker geworden. Ik dacht, mooi de kleine slaapt, even knuffelen nog............maar nee: "mama, ik schrik, de hond blaft buiten".........zucht, nou ja, het is toch Pasen en dan doen we eieren verstoppen. Eigenlijk kwam het mooi uit.
Dus eieren gezocht, paasontbijtje met liefdevolle door manlief gebakken croissants en de laatste spulletjes in de wagen.
Christel was er al veel te vroeg, 3 kwartier te vroeg, dus die is Sis gaan poetsen. Hij verhaart ontzettend op dit moment.
We zijn om kwart voor 10 weggereden richting Geel.
Aangekomen bij Geel dacht ik eerst dat ik verkeerd zat, of me vergist had in de dag. Bleek ik van de verkeerde kant de weg in te rijden. Ze hadden netjes iedereen vanaf de andere kant gestuurd. Maar ja, ik rij binnendoor omdat dit zowat een thuiswedstrijd is. Slechts 30 minuutjes rijden.
Daar aangekomen waren ze mijn licentie kwijt. Johan wist precies wie ik was. Linda toch? Ja Johan, je hebt een zeer goed geheugen! Ah nee, toch nog op de foto gezet door Johan. Staat mn kop straks weer op de VET-site. Maar goed, mijn licentie bleek op mijn meisjesnaam te staan, tja die gebruik ik al bijna 8 jaar amper! Wat? al bijna 8 jaar getrouwd..........?? Kwam even tot het besef dat ik een langdurige stabiele relatie heb, hahaha.
Ik aangegeven bij de vrouw van Johan dat ik alleen moest rijden en eigenlijk wel gezeldschap zocht. Direct daarna (wc-bezoekje) kwam een vrolijke jongeman vragen of ik dat was die gezeldschap zocht.
Zo dat was snel geregeld!
Uiteindelijk de veterinaire controle. Een wachtrijd van 20 minuten!
Ik dacht, nu gaan we het weer krijgen, Sis wordt afgekeurd.
Zonder ene opmerking direct goed! hartslag 35. Keurig zoals altijd.
De rit verliep super. Nadeel is dat het paard van het meisje die ook meereed alleen doet galoperen. Hahahah, ach ja, ieder paard iets. De mijne doet alleen draven
Helaas door flinke stukken asfalt (waar niet op gegalopeerd wordt) niet de minimun tijd gehad, maar 2 u 20 minuten.
Leuke gesprekken gehad onderweg over verschillen tussen een Hollander en een Belg en over wat het betekende als een Belg het woord PAP sms-t. Leverde leuke gesprekken op En een uitnodiging in de pocket eens mee te gaan rijden aan zee! Ik gelijk een vriendin koppelen aan deze jongeman Jammer genoeg wonen ze op 2 uur rijden afstand! Ik zag al de ideale match.......(Ik ga een datingburo beginnen, lol)
Nakeuring na 29 minuten aanbieden hartslag 42. Keurig! Sis extra geknuffeld en vastgemaakt bij de hoeve omdat hij anders direct op de trailer moest. En ik vond dat hij wel een hapje hooi had verdient.
Snel iets gedronken en hop naar huis.........
Ik ben benieuwd naar de uitslag. Ik heb in elk geval een topdag gehad en hele leuke mensen ontmoet!
Op naar de volgende...........

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 16:41

jij hebt een super dag achter de rug!
en grrrrrrr foei! mensen proberen te koppelen :p
whahahahaha

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 17:14

willeke_nijs schreef:
jij hebt een super dag achter de rug!
en grrrrrrr foei! mensen proberen te koppelen :p
whahahahaha

whahaha...........maaruh, ik kies wel het beste uit voor vriendinnen hoor :P Ik moet het zelf een snoepje vinden, anders komt het niet door mijn keuring heen :P

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 17:18

whahahaha ik hoop dat hij niet op bokt zit dan :p

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 17:19

willeke_nijs schreef:
whahahaha ik hoop dat hij niet op bokt zit dan :p

Nee zit hij niet. Maar hij weet dat ik aan het koppelen ben en dat ik zou zeggen dat ik een knapperd met paarden gevonden had :D

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 17:21

hahahaha niet te doen jij!!!! :p

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 17:37

willeke_nijs schreef:
hahahaha niet te doen jij!!!! :p

Hahaha, lachen toch met mij? }>
Maar je gaat maar mee naar Maldegem, gezellig een weekendje bij een vrijgezel met paarden en aan zee rijden :P
Tja...........ik ben nou eenmaal getrouwd :o anders had ik het wel geweten :+

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 17:41

hihihihi ik hoop voor jou dat em knap is :p

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 19:38

willeke_nijs schreef:
hihihihi ik hoop voor jou dat em knap is :p

Hij staat op faceboek........ :P

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:43

Haha .. Linda toch! :)

Wel jammer dat je niet mee kan in Stekene :(

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 13:24

oeh intresting :)

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 20:09

Sin schreef:

Hij is er wel, dan kan je met hem meerijden in Stekene ;) Dan kan Jessy hem alvast keuren :P

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:27

Zoezi schreef:
Sin schreef:

Hij is er wel, dan kan je met hem meerijden in Stekene ;) Dan kan Jessy hem alvast keuren :P

Hoe herkennen w 'em?

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-09 08:28

Sin schreef:
Hoe herkennen w 'em?

Ah je kan met hem afspreken als je wilt. Ik kan zijn gegevens geven. Mailadres, telefoonnummer etc.
Aangezien Koen er die dag niet is kan ik héél misschien wel komen kijken in Stekene :D
Maar dan moet ik mn kleine meisje meenemen. En het hangt er een beetje vanaf hoe ik me voel na het ritje van 800 km vanaf Frankrijk........

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 08:49

Zoezi schreef:
Sin schreef:
Hoe herkennen w 'em?

Ah je kan met hem afspreken als je wilt. Ik kan zijn gegevens geven. Mailadres, telefoonnummer etc.
Aangezien Koen er die dag niet is kan ik héél misschien wel komen kijken in Stekene :D
Maar dan moet ik mn kleine meisje meenemen. En het hangt er een beetje vanaf hoe ik me voel na het ritje van 800 km vanaf Frankrijk........

Komen kijken.. JAJA :D
't zou wel tof zijn als je toch kon komen kijken (als je fit genoeg bent) kan je ineens die Parelli DVD's al meenemen en kennismaken met mijn vriend (die komt groomen) en mijn Pferdjen :)