Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

het was een beetje in gelopen
dus hup parcours in en gaan met die banaan!
, schaam schaam.
die nam die als een zonnetje!

. Nick: dat is wat ik je toewenste: dat je de cross mocht rijden. Het beekje was en is geen makkelijke sprong en ik kan me voorstellen dat daar veel problemen waren (zoals de val van Anouk van Gerven). Afijn: gefeliciteerd voor wie dat verdient en een meelevend schouderklopje voor de teleurgestelde ruiters. Groeten Paul Kim_Peters schreef:Ik was vandaag met mijn jarige nicht Anouk mee om te helpen. Helaas was ze in het Z gevallen op hindernis 5, de greppel. Ik vind het overigens vreemd dat een hindernis als deze ook dit jaar weer in de cross zat omdat volgens de reglementen een open sloot geen steile landing mag hebben :s
). Enerlaatste in mijn ring, maar gelukkig wel voldoende punten om nog een WP te kunnen halen.
Ik stond naast Anouk van Gerven en een vriend van haar heeft mijn auto weggereden. En in totaal moesten er 5 mensen duwen om beweging in de auto te krijgen. Mijn vriend (die nog nooit een paard vastgehouden had) was naar de verharde weg gelopen met mijn paard, waar we hem hebben ingeladen

Ook zaten we een seconde dichter bij de optimale tijd dan de winnares van de andere M ring dus daarmee waren we ook Brabants Kampioen!