Kom maar op met jullie verslagen! Ik ben benieuwd!Helaas kan ik helemaal niet meer komen kijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kom maar op met jullie verslagen! Ik ben benieuwd!

Resultaat foutloze cross met wel redelijk wat tijdfouten. Eindresultaat 3e
Velvet was enorm afgeleid en maakte zich onwijs druk, ze vond het blijkbaar toch wel gek weer zo'n buitenwedstrijd met zóóóveel andere paarden om naar te kijken
. Zaten ook nog wel wat betere stukken in m'n proef, maar was toch jammer. Had ik 157
! Oke, m'n proef was echt niet goed, maar 157 vond ik 't nou ook weer niet. Maarja, soms krijg je ook wel 'ns meer punten dan je verdient
(Alleen toch wel raar, vorig jaar eigenlijk altijd >180 gehaald met de dressuur bij de crossen, achja volgende keer beter)
Foutloos rondje. 
) Hindernis 1 en 2 huppelde ze zo overheen eigenlijk, bij hindernis 3 was m'n voorganger gestrand, was even goed sturen vanwege het niet al te brede pad (al stond dat meisje wel keurig aan de zijkant te wachten) maar Velvet liet zich niet van de wijs brengen en ging braaf door. 4 Sprong ze ook zo, 5 deed ze eigenlijk beter dan ik had verwacht, ze ging als een volleerd crosspaard keurig over de opsprong-opsprong-afsprong
. Hindernis 6 sprong ze braaf maar ik kreeg 't niet voor elkaar haar zo te rijden/sturen dat ze daarna meteen het pad naar beneden nam, dus even omgedraaid en toen op 7 aangereden, deed ze ook zonder problemen. Die heuvels vond ze maar een beetje raar, maar daarna gingen 8, 9 en 10 ook goed. Bij de waterbak zette Velvet grote ogen op bovenaan de heuvel, maar met wat been- en stemhulp ging ze - weliswaar twijfelend - toch door en zo door de waterbak heen. De paddestoelen keek ze even raar van op, maar sprong ze toch ook braaf, en ook de laatste paar sprongen waren geen probleem, en dus foutloos gefinisht.
(weliswaar met tijdfouten maar dat maakt me niet zoveel uit) 

Meneer was gewoon echt te heet.
.
!
Jammer dat je dan net geen prijs had. Zou je wel zeggen !

verkeerd aangesprongen, maar jurycommentaar was "Proberen net iets meer nageeflijk te rijden, het hikt er nu net tegenaan (Joh..
) en behalve die galop heb je niet echt grote fouten gemaakt.
) en pacoursje gelopen, en ondertussen bij wat bokkers
gemaakt

) en daarna wéér lang wachten....
Ze vond die wielen blijkbaar toch eng, want ze begon zo'n 20 meter voor de sprong al omhoog te komen, even zweep erbij, sporen erbij en uiteindelijk ging het wel weer....
En inplaats van dat opsprong pianootje, moest ik voor de ABC een of ander klein rot pianosprongetje springen, bah. Ik zag met pacours lopen dat het al moeilijk ging worden, en ja hoor weigering... Ik werd boos, en daarna nog een weigering + steiger... Toch maar even laten snuffelen, en daarna deed ze het gelukkig wel...
Dat vond ze niet leuk, en wilde dus ook no way dat water in, een keertje een pasje achteruit is dus blijkbaar genoeg voor een weigering
In het achteruitgaan gelukkig nog dat gele bordje gesloopt
, en uiteindelijk waren we beiden zo kapot, ik denk dat het ook wel mijn eigen schuld is geweest, ook nog een weigering op dat laatste "plankje" bij het huisje
Martine heeft wat leuke foto's
Jammer van de weigeringen zeg, we zagen bij de 'piano' idd..
malloesje schreef:Lieziej; toen je moest lachen voor de foto op de zandweg, dat waren Martine_, Irene en ikMartine heeft wat leuke foto's
Jammer van de weigeringen zeg, we zagen bij de 'piano' idd..
Amber; wat jammer zeg van je dressuurpunten..
Tierania; jij ook een super debuut zeg![]()
Tientjuh; had jij eigenlijk de foto's van Gorssel nog voor mij?
Echt, ik heb dubbel gelegen jonge

lieziej schreef:Daarna turbo pony zadelen, want het scheen 3 kwartier in te lopen? Uiteindelijk dus niet, dus ik kon fijn 3 kwartier gaan rondstappen![]()
]