Hai, Zijn er ook bokkers onder ons die daar starten. Het wordt mijn eerste dit jaar. Ik start in klasse 1 enkelspan paard. Vorig jaar appelscha en onstwedde ook al gestart.
Ben er lekker voor aan het trainen,heb er zin in.
JJJose
Geplaatst: 03-04-09 16:22
Ja wij zijn ook van de partij, enkelspan paard. In kootwijkerbroek hebben wij onze eerste mendurance gereden. Was prachtig weer en en heel leuk, dus daarna gelijk ingeschreven voor Onstwedde
Troelaatje
Geplaatst: 06-04-09 21:18
en ik ben erbij als groom!! en hopen dat we ted-raket een beetje kunnen bijhouden..
In Zelhem start ik klasse 2. Daar maken we een weekendje weg van. Onstwedde is mooi vlak voor een klasse 2 maar dat vind ik ijzerloos geen ideaal terrein. Na Zelhem krijgen de pony's een maand vakantie (ik ga naar Noorwegen voor een maand) en dan kunnen de hoefjes mooi herstellen
Er is toch helemaal geen indeling? Alleen klasse 0, 1 en 2. Er zijn te weinig combinaties om echt een indeling te maken zei Jos. Hij weet ook nog niet hoe hij dat gaat doen met de uitslag
Haha, wij eerste bij de pony's dubbelspan (maar wat wil je ook met zo'n deelnemersveld) Ik ben ook heel trots op mijn shetten. Het parcours is vlak maar de ondergrond maakt hem wel zwaar om ijzerloos door te gaan. Ze hadden netjes een A bij de nakeuring dus helemaal goed. Net een beetje misgerekend want onze snelheid was 11,9 en ik wou tussen de 12 en 13 rijden.
ja olav gefeliciteerd. Wij waren 2e bij enkelspan pony's. Mooie waardes.36 punten.helemaal tevreden.
Abigael
Geplaatst: 04-05-09 18:55
Ik was dit weekend bij mijn ouders in Harpel (Vlagtwedde) ben speciaal een dagje langer gebleven omdat de mendurance route langs ons huis lag. Hardstikke leuk om te zien, en jullie hadden er mooi weer bij. Ik heb enkele foto's gemaakt, die zal ik zo bij 'mendurance foto's' plaatsen. Ze zijn niet van super kwaliteit ben maar een hobbyist Foto's van mijn moeder komen ook nog, maar die heeft nog een analoge camera dus dat duurt nog even.