[SGW] hoe bepaal je nou de maat cross beschermers?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nelis

hoe bepaal je nou de maat cross beschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 21:16

ola!

ik wil een nieuwe set cross beschermers voor mac kopen.

nou vraag ik me af hoe dat zit met de maten?

normaal been bescherming heeft ie gewoon full.

Hdoortjez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 07:18

Ik heb me laten informeren door een mailtje te sturen naar canter-equipment. Moet je zeggen dat ik tegelijk de goede gegevens kreeg. Verder heb ik crossbeschermers van een vriendin geleend om te kijken hoe ze het hielden qua pasvorm. Omtrent de beschermers voor de achterbenen ben ik zelf op stap gegaan en kan niet echt zeggen dat ik tevreden ben, ga dus maar weer naar canter-equipment mailen. Bij sommige wedstrijden en/of oefencrossen staan ook standjes, wie weet slaag je daar. Ik heb wel gemerkt dat de maat van de gewone beschermer bij de voorbenen wel overeenkomt, maar bij de achterbenen niet (bij mijn beestje dan).

nelis

Re: hoe bepaal je nou de maat cross beschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 11:12

ok

dat wordt dus een mailtje sturen naar canter!

Nickeltje

Re: hoe bepaal je nou de maat cross beschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 11:41

Ik heb inderdaad ook met Canter overlegd. En vervolgens ook op een wedstrijd waar Canter was, gewoon verschillende dingen gepast...

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:37

Canter equipment heeft een heel mooi assortiment. Iemand heeft het hier al gezegd om een mailtje te sturen aan hun. Ik heb mij er ook op verkeken: In een winkel hier in de buurt heb ik peesbeschermers gekocht voor de achterbenen van het merk BR. Maat full maar die zijn dus te klein.
Ik had ze al gekocht voordat mijn paard 3 wordt/werd. Ik zit dus nu met hoge achter peesbeschermers die te klein zijn. Heb er van geleerd en laat mij de volgende keer ook informeren hierover door bijvoorbeeld Canter Equipment.