[WN] Op zoek naar iemand die mij helpt met western rijden.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RosaMaria

Op zoek naar iemand die mij helpt met western rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 10:38

Hallo!!
Ik ben op zoek naar iemand die mij het western rijden goed zou willen & kunnen aanleren.
Ben namelijk al heel lang benieuwd naar western (& evt. freestyle als dit mogelijk is).

Is er toevallig iemand (je hoeft niet perce professioneel ruiter te zijn het is voor de hobby) die mij hiermee verder zou kunnen helpen?
Liefst omgeving Hilversum en een max. afstand van rond de 25 km.

Tegen vergoeding of het vaste tarief.

Ik heb zelf (nog) geen rijpaard!!!
Voor meer informatie graag een pm.

Groeten! :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 10:41

RosaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 10:55

Als ik op de link klik kom ik bij marktplaats uit maar niet bij de advertentie helaas...

Ik zag een mooie plek op het internet in woudenberg http://www.edgosen.com/& dit zou een goede optie kunnen zijn
maar zou eigenlijk toch liever iets wat dichterbij willen hebben.. (wegens omstadigheden helaas) iemand nog een ideetje of kan zelf te hulp schieten!? :D!!

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 14:33

RosaMaria schreef:
Als ik op de link klik kom ik bij marktplaats uit maar niet bij de advertentie helaas...

Ik zag een mooie plek op het internet in woudenberg http://www.edgosen.com/& dit zou een goede optie kunnen zijn
maar zou eigenlijk toch liever iets wat dichterbij willen hebben.. (wegens omstadigheden helaas) iemand nog een ideetje of kan zelf te hulp schieten!? :D!!

Voor dichterbij weet ik niets. Ik kan je Ed Gosen in ieder geval bijzonder aanbevelen. Goede lespaarden en kwalitatieve lessen!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:02