Dus geen western lifestyle met recepten voor bacon and beans, geen rodeo, geen trailvakanties, etc.
Dingen over gezondheid, voeding en fokkerij vind ik wel leuk om te lezen, maar ben ik niet echt naar op zoek.
Ik zit te denken aan de JQURNAL maar die ken ik niet zo goed. Zou dat wat zijn?
Iemand nog andere tips?
Er staan leuke artikelen in (ik ben wel een fan van John Lyons), maar PH is natuurlijk wel veel eenzijdiger dan H&R.
! Perfect Horse hoeft toch ook niet het enige te zijn wat je leest? Ik persoonlijk heb eerst abo's gehad op paardenbladen, boeken gelezen en video's gekeken van allerlei trainers en daaruit bleek dat ik het beste door 1 deur kon met John Lyons. Dan ligt het voor de hand om voor Perfect Horse te kiezen, want ja, het is WEL heel technisch en gedetailleerd. Wat ik nl. ondervond met artikelen in de gangbare bladen is dat ze voor mijn gevoel niet de "diepte" in gingen. Dan ging ik aan het werk en had ik zoiets van "okeeeee ... en NU ??" Gelukkig heb ik inmiddels ook een hele fijne trainer in NL gevonden waarmee ik gericht aan bepaalde dingen kan werken. Ook lees ik regelmatig de H&R of andere bladen. Dat is een leuk totaalplaatje vind ik zelf
Ik klets er wel in om he.. maakt het niet duidelijker.