vorige week zondag heb ik mijn eerste cross gereden met mijn verzorgpony Voodoo! We hadden daarvoor 3 trainingen gehad, die ook elk goed gingen!
de cross zelf ging ook hélemaal super! We zijn meteen in de Licht (70-80cm) gestart, we hadden er beiden zin in, Voodoo liep echt geweldig! Bij het inspringen sprong hij soms wat haperig, maar in het parcours zelf was daar niks van te merken, hij sprong supermooi door, geen enkele keer getwijfeld, behalve bij een doorgang met rood-witte lintjes die enorm aan het klapperen waren, maar even gerustgestelt en hij ging gewoon flink door!
We zijn foutloos rondgeraakt met een tijd van 5min21sec, ideale tijd was 5min. (maar we waren helaas wat te laat binnen)!
Ik ben dus supertrots op mn pony tussen die paarden!
trainer & eigenaresse van hem hadden enkele stops verwacht, maar we hebben bewezen dat we het kunnen!
k'was echt ongelóóflijk trots op hem! We zijn 39e geeindigd van de 138 deelnemers!! Goede prestatie dus voor een eerste keer!
Foto's staan door elkaar;
voor de start moest ik natuurlijk eerst nog een mijn neus snuiten
Sprong 11, beetje ver

)
groetjes, en hou het beetje vriendelijk alsjeblieft!
.. god dat springt ik met knikkende knieen!!
Je ziet echt dat jullie ervan genieten! (Of ik weet het en daardoor zie ik het...