[SGW] Tripalon Gorssel - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BuenaVista

Tripalon Gorssel - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 16:18

Ik doe helaas niet mee, maar ben wel benieuwd na de resultaten!

Heleen_B

Re: Tripalon Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:23

Joehoe ik ben weer terug :) Kwam vanmorgen op stal. Had Urose een snee in haar achterbeen :? Dus ff aan de longe gegooid maar ze had er zo te zien geen last van. Ff de wond schoongemaakt en toch maar naar wedstrijd gegaan. Dressuur liep wel lekker, alleen na het halsstrekken werd ze heel lui en miste impuls. Had uiteindelijk 190. Springen en cross foutloos en was 2e :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:25

Ik ben ook benieuwd :D

Gefeliciteerd Heleen! Gelukkig viel het mee met de snee. Netjes hoor :)

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 16:27

gefeliciteerd Heleen!!! :)

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:36

Dankjewel :) Ja t ging ook lekker :) Gewoon rustig aan gedaan met de cross. Nog door iemand ingehaald. Maar we hebben gewoon veel afgewisseld. Stukken gestapt tussendoor en lekker gegallopeerd :)

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:20

Ik ben ook terug! Heb niet op de prijsuitreiking van B-groen gewacht.. Bij mij ging de dressuur , redelijk, het was gewoon een normale proef, zonder fouten, bijna allemaal 6-en, en 180 punten dus.
Cross ging dit keer super, helaas ging mn knollie zo hard dat hij niet had gezien dat de dubbel een dubbel was, dus hij sprong heel hoog over de 2e, maar wel erlangs. Bij het witte hek stopte degene voor mij en ik zelf had ook 2 stops.. Maar, hij ging in 1 keer de waterbak in :D (wel achter een ander maar toch).
Rest heb ik allemaal lekker kunnen springen, en dit keer zijn we ook niet uitgebeld bij het springen, maar lekker foutloos en snel rondgekomen. :)
De verbetering is groot in zo'n jaar! Vond het erg leuk, en mn paard ook.
(en als je t nummer niet hebt, kijk in mn profiel hoe ik eruit zie, had n bruine broek aan + dekje)

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:51

ik ben er ook weer!!
was echt helemaal super!
194 bij de dressuur, 1 weigering in de cross en ditmaal niet op de waterbak maar het witte hek (die was eng-wit hahaha) maar 2de keer floepte ze er wel over en foutloos met springen.
Had 5de plaats!
en kwa modder, dat viel 1000% mee
was ook erg goed georganiseerd dus complimenten voor de organisatie!

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:54

Ik ben er ook weer. Heb HC meegedaan. Reed mee in ring 2 met een stalgenootje (nr 41 en 42)

Dressuur: Tja echt niet ons ding, maar vandaag was Vos goed gemutst en wisten we er nog 186 punten uit te halen. Zaten wel fouten in, maar was zeer tevreden.

Cross: Hij kwam aan het kijken met de hindernis met een grijze muur eronder en vanuit bijna stilstand sprong hij hem nog. Verder nergens raar naar gekeken en lekker gereden. Waterbak 2x gedaan. De 2e keer in een heerlijke galop erdoor, moet ook ergens op de foto staan...

Springen: Fijn rondje. Hoewel hij weer heet begon na het horen van de bel. Helaas een balk op de eerste van de dubbel , maar fijne afstanden en geen aarzelingen.

Verder was ik heel tevreden, want hij struikelde bijna niet. Eenmaal een kleine hapering bij de dressuur maar verder dus niet!

Degenen met prijs GEFELICITEERD!

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:55

oh nog iets,
odessa en ratjelover nu weet ik nog niet wie jullie zijn? was zo druk met me eigen paardje en heb nog wel in de rondte gekeken maar niemand keek terug hihi :+

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:56

Susy_Q: Gefeliciteerd! Fijn gereden. Helaas ben je niet tegen gekomen. Althans niet dat ik weet.

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:56

egnie schreef:
Ik ben er ook weer. Heb HC meegedaan. Reed mee in ring 2 met een stalgenootje (nr 41 en 42)

Dressuur: Tja echt niet ons ding, maar vandaag was Vos goed gemutst en wisten we er nog 186 punten uit te halen. Zaten wel fouten in, maar was zeer tevreden.

Cross: Hij kwam aan het kijken met de hindernis met een grijze muur eronder en vanuit bijna stilstand sprong hij hem nog. Verder nergens raar naar gekeken en lekker gereden. Waterbak 2x gedaan. De 2e keer in een heerlijke galop erdoor, moet ook ergens op de foto staan...

Springen: Fijn rondje. Hoewel hij weer heet begon na het horen van de bel. Helaas een balk op de eerste van de dubbel , maar fijne afstanden en geen aarzelingen.

Verder was ik heel tevreden, want hij struikelde bijna niet. Eenmaal een kleine hapering bij de dressuur maar verder dus niet!

Degenen met prijs GEFELICITEERD!

wist wel dat je (PAARD) het nog wel viel hield!~
hihi;)

Danii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:57

Bij mij ging het ook goed, reed met mn pony bij de Bgroen paarden mee, dressuur had ik 187 en de rest allemaal foutloos, had een 3e plek :)

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:13

Ik heb nog aardig wat foto's gemaakt, ik zal zo kijken of jullie nummers erbij zitten! :)

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:21

Danii_ volgens mij heb ik jou nog wel gezien, tenminste een witte pony die iets voor mij reed.

Iedereen gefeliciteerd met de prijzen! Ik zal dan met mijn 180 punten dan wel geen prijs gehad hebben :Y) Ach ja, hij liep tenminste netjes rond.. dat ik niet zo wakker was en voltes afsneed en niet gevlochten had (scheelde 2 punten), kan hij ook niks aan doen :P

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:24

Astridhorse: Ik heb je zien springen! Je kwam binnen en was meteen verliefd op je paardje! Wat een lekker ding is het! Vond het een heel net rondje, ook om naar te kijken. Succes!

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:24

Ik heb ook wat foto´s gemaakt, alleen zijn ze niet echt gelukt volgensmij, dat zal ik vanavond even kijken en als er goeie bijzitten zal ik ze hier wel neerzetten :)

iig erg veel leuke cobinatie´s gezien!

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:32

Egnie, bedankt, leuk om te horen :) !

Volgens mij heb ik verder geen mensen van bokt gezien.. nog 1 bekende maar dat was het .

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:34

Ik ben ook weer thuis en super tevreden :j
Ik deed voor het eerst mee en had voor mij zelf mijn jongste paard, zonder ervaring, mee.
Bij de dressuur was ik heel erg tevreden. De laatste tijd pakte hij nog wel eens het bit vast en nu niet, super dus.
Dat leverde 191 punten op (B groen paarden, ring 6)
Verder een paar weigeringen in de cross, maar bijna alles dapper voorop gelopen en lekker op tempo gebleven (heb volgende week zijn eerste endurance, leuke try out :P )
In het springen 3 balkjes maar wel door gegaan.
Er waren bij onze ring 3 prijzen en helaas was ik 4de, maar mijn dag kan niet meer stuk.
Ik ben heel erg trots op mijn kleine aap.

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:36

Gilbey : oh, jou heb ik ook nog gezien :D (wist alleen niet dat jij het was)
Je hebt een gaaf paard(je)!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:39

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling berichten te plaatsen met de vraag of iemand foto's heeft gemaakt van dat en dat startnummer. Als er foto's zijn gemaakt kan dat door de fotograaf aangegeven worden in het speciaal daarvoor bestemde topic. [SGW] Fotografen 2009- meldt het hier als je foto's hebt gemaakt
Je kunt de fotograaf dan een pb sturen met de vraag of er foto's van jou zijn gemaakt.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:50

Ook weer terug uit Gorssel... Lachen zeg weer een b proefje rijden met Fari, jammer dat het een duikboot werd :+ Wel heule hoge punten; 208.
Toen de tripalon, heb alles voorop gereden en ging hartstikke goed. Alleen een beetje watervrees, Fari ging paar keer goed de lucht in voor en sloeg onwijs met de voorbenen. Later wel heel braaf. Het witte hek vond Fari idd ook eng.
Uiteindelijk een 1e plek :D
En wat heb ik gewonnen? Een dekje zo geeeeeel dat het licht geeft in het donker :oo

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 19:05

Astridhorse schreef:
Gilbey : oh, jou heb ik ook nog gezien :D (wist alleen niet dat jij het was)
Je hebt een gaaf paard(je)!

Dank je, ik heb hem zelf gefokt (de bonte die erbij was is zijn moeder)
Dit was voor mij een test van wat er mogelijk zou zijn met hem, maar hij blijft mij verrassen.

rowo

Re: Tripalon Gorssel - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 19:07

Ook ik ben weer terug. Ben gesloopt, moest alles nog schoonmaken, uitmesten, opruimen etc. Nu ff pizza in de oven gedaan :9
Dressuur ging wel redelijk. Af en toe wat tegen de hand en ze sprong te vroeg in galop aan. Toch nog 199 pnt. De tripalon reed ik achter Malloesje en Zetje was de eerste paar hindernissen HEEEEUUULL sterk. Ging echt veeel te vroeg af en was echt niet goed te houden. Maar dat ging later veel beter en ze sprong alles braaf. Water ging ze in, maar toen Fari weer omdraaide ging Zetje ook weer terug. Al met al ging het lekker en zelf het water in gesprongen. Springen was k foutloos met als resultaat TWEEDE achter Marloes 8-)

Het water hebben wij wel 20x gedaan ofzo := Mooi spectakel voor de toeschouwers :+ Ook hebben ze mega veel foto's van ons gemaakt, ben dus erg benieuwd!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 19:12

rowo schreef:
Het water hebben wij wel 20x gedaan ofzo := Mooi spectakel voor de toeschouwers :+ Ook hebben ze mega veel foto's van ons gemaakt, ben dus erg benieuwd!

Idd met Fari op de achterbenen.. De meesten hadden wel lol daar :)) Maar wij ook...

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 19:14

Ik heb zooo'n leuke dag gehad :)).
Had een 4jarige hengst mee zonder spring of uberhaubt buitenrijd ervaring, we zouden wel kijken hoever ik zou komen.

Had 197 pt bij de dressuur, cross alles gesprongen maar wel wat weigeringen, vond ik niet zo gek, hij wilde graag even kijken waar die over heen moest :+. En zelfs het parcours helemaal gesprongen met 2 balkjes, en dat voor een paard wat nog maar een paar keer wat gesprongen heeft :)). Echt geweldig!