Dadji te lease aangeboden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SaintAissa

Dadji te lease aangeboden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 10:51

Ik ben wederom op zoek naar iemand die Dadji wil leasen voor de endurance.
Hij wordt op dit moment getraind door een ervaren enduranceruiter en is al startklaar voor klasse 1, met wat training zal hij snel klaar zijn voor klasse 2.

Helaas kan hij wegens persoonlijke omstandigheden niet blijven op de plek waar hij nu is en ik zoek dus iemand die hem wil uitbrengen dit jaar.

Dadji is AV hengst, 10 jaar. Gemakkelijk te rijden, ook in gezelschap van andere paarden. Natuurlijk is en blijft het een hengst en ik zoek dan ook een ruiter met ruime ervaring in de endurance.

Hij is te lease voor een periode van 3 jaar, met proeftijd van een jaar. Alle kosten zijn voor rekening van de leasenemer. Er is geen huurprijs verschuldigd, maar wel de voorwaarde dat hij daadwerkelijk zal starten.

Dadji is 100% gezond, maar wel een luchtzuiger. Hij heeft veel uitloopt nodig en bij voorkeur geen drukke pensionstal.

Reacties liefst per mail op Kim@horseracing4u.com of telefonisch op 0032476558805. Hij staat op dit moment vlak over de grens in Duitsland.

Ibbel

Re: Dadji te lease aangeboden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 22:02

Dit soort topics hoort op EA. Je kunt daar een nieuw topic openen volgens de EA regels.
In het sticky op END kun je als je wilt een link naar je topic op EA zetten.