Van het weekend meegedaan met de trainingsworkshop van Suzanne op stoeterij angelbeeck in Afferden.
Het was echt super leuk!! Heb echt heel veel geleerd over de endurance en vooral ook over wedstrijden, hoe zit zo'n dag in elkaar, hoe train je nou het beste voor een klasse I of II, wat doen je grooms allemaal voor je.. Teveel om op te noemen eigenlijk..

Zaterdagavond heeft Suzanne me geholpen mijn huidige trainingsschema voor Parel aan te passen zodat het meer geschikt is voor Parel en mij persoonlijk en beter past bij mijn doelen. Echt heel erg fijn en zondag hebben we een heerlijke oefenwedstrijd gereden van 26 km. Het was leuk om een beetje te kunnen uitproberen wat Parel kan en zo te zien hoever we nou precies zijn in onze training en waar we nog aan moeten werken.
Kortom ik heb echt zo veel geleerd van het weekend en heb nu noggg meer zin in de westrijden

Hieronder wat foto's van het weekend!
Eerst theorie, lekker relaxed vanaf de bank!
Start/Finish.. Mag ik al

Klaar voor de start... AF! oefenwedstrijd 26 km
Start van Roxanne en Farah
De supergroom van Roxanne
Roxanne en Farah 1e Groompunt
Romy en ik 1e Groompunt

25-26 april start weer een workshop van Suzanne!! Echt een aanrader voor ruiters die net beginnen met endurance of een aantal klasse I wedstrijden gereden hebben.
Het is ook mogelijk in te schrijven zonder paard en op een paard van de stoeterij mee te doen!