Ed (Ed Gosen) was net op TV (RTV Utrecht). Was een leuk stukje van ongeveer 5 minuten, weer een leuke promotie. Je kunt herhalingen bekijken op RTV Utrecht of op hun site. Het was te zien bij U vandaag om 18.00 uur.
Leuk hoe ze het gefilmd hebben ook! Op het paard, gaaf gezicht. Ben ook benieuwd naar wat ze bedoelde over die presentatie op 12 maart. Francisca weet jij dat?
Ja, het was leuk he! De presentatie van 12 maart heb ik onder western evenementen gezet: presentatie van talenten bij Manege Luxool.
Space_nr1111
Geplaatst: 28-02-09 20:12
Mooie filmpje Ed super PR voor jullie en onze westernsport in het algemeen. Commander Riminic ziet er ook "van boven" mooi uit hebben wij je uitzicht op hem ook eens kunnen zien.
JJocosas
Geplaatst: 06-03-09 08:26
Hartsikke leuk filmpje leuke promo voor jullie stal ook zeg.jammer he dat je nooit alles kan laten zien he? wand jullie stallen complex is ook zeker de moeite waard.wat een mooie hengst is dat toch.
komen er nu aan..ps ik ken Ed toen ik leste bij Mieke in Garderen,in 2000, ik heb nog op een hele kleine Quarter gereden met een buitenrit die hij weer voor een vrouw uitbracht in wedstrijden!
hihi weer beschaafd geschreven door Susan, maar ik ben het volledig met je eens hoor! Leuk stukje!
francisca2
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-09 11:15
Josefien schreef:
komen er nu aan..ps ik ken Ed toen ik leste bij Mieke in Garderen,in 2000, ik heb nog op een hele kleine Quarter gereden met een buitenrit die hij weer voor een vrouw uitbracht in wedstrijden!