Hier wat foto's om een beetje een beeld te krijgen van de bijzonder geslaagde dag.
1st natuurlijk alles parkeren

voorkeuring oefenen

de rest volgt want ik moet nu helaas echt weg.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wel een beetje jammer dat hij niet wilde ruilen in het begin, mijn bommetje tegen zijn veel rustiger stalen ros
MirjamN schreef:Donna, Frits, Henk, Gea en anderen: superbedankt! Leuk om de foto's terug te zien! Ik zal Janleen vertellen dat jullie hem allemaal zo sportief vinden! Zal die leuk vinden! Hij gaat graag mee, maar ruilt voor geen goud zijn fiets voor een paard! Met de TREC mocht hij in het begin ook mee, nu helaas niet meer. Dus nu fietst hij in zijn uppie naar de lunchplek tijdens wedstrijden, heeft hij ook weer de beweging gehad! Dit was voor hem dus echt weer een keer gezellig met de paarden op pad. Al was het soms wel een beetje spannend als een paard opzij schoot...
En alle paarden zijn nu mountain-bike en schakel-proof, ook handig toch?!
MirjamN schreef:Janleen heeft ook foto's gemaakt. Ik heb ze op mijnalbum geplaatst. Met deze link zou het moeten werken. Zo niet, dan hoor ik het wel!
http://www.mijnalbum.nl/Album=UOPE3XPH
MirjamN schreef:Janleen is wel op een kar te krijgen, maar Hans niet ervoor, hihi! En hij vindt het fietsen leuk hoor, dus maak je geen zorgen!
Was geen sprintje, ik heb dat stammetje nog een paar keer gesprongen! Mooie TREC oefening! Beginnershoogte, maar gevorderde moeilijkheidsgraad omdat ie in het water lag!
MirjamN schreef:Ik zal er zeker over denken Donna, maar de agenda zit al aardig vol! Op 11 en 18 april organiseer ik zelf PTV (TREC hindernissen dus) training, waaronder cross hindernisjes, trail-achtig (slalom, labyrinth, brug) en behendigheid (smalle doorgang, rechts opstappen etc), allemaal voor beginners en bij voldoende animo ook een les voor gevorderden. Wat voor Karrimh? En voor de anderen die het leuk lijken, kijk op http://www.trecgo.come2me.nl!
misschien wat voor volgend jaar, mijn knie is op het moment nog prioriteit 1