[SGW] Richard&Sanne @ Crosstraining in Moordrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Richard

Richard&Sanne @ Crosstraining in Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 23:20

Zondag 15 februari weer een hele leuke crosstraining gehad van Michiel Brons, georganiseerd door Donna O. en Paul H. :D
Het weer was enorm koud en als nieuwe oefening hadden we: "ijsbrekertje spelen". ;)
Kijk voor mijn verslag op: http://sanne.taxitenkate.nl

Afbeelding

Sim

Re: Richard&Sanne @ Crosstraining in Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 09:00

Dat klinkt supergoed Richard! Fijn dat er een hechtere band mbt het springen tussen jullie is ontstaan. De foto's geven een fijn beeld.
Hoe gaat het inmiddels met de afsprongen? * denkt aan de training in Ede van vorig jaar *

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:42

Het ziet er gaaf uit! :j
Ik heb de andere foto's (op de site) ook bekeken en die zien erg ook leuk uit.

Richard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 07:38

Simmie schreef:
Dat klinkt supergoed Richard! Fijn dat er een hechtere band mbt het springen tussen jullie is ontstaan. De foto's geven een fijn beeld.
Hoe gaat het inmiddels met de afsprongen? * denkt aan de training in Ede van vorig jaar *

Ha die Simmie,

Ja, het klassieke springen gaat nu echt goed. We lessen tegenwoordig bij Jeroen Heijmans in Woubrugge http://www.staljeroenheijmans.nl/ Hij leert mij nuttigge tips voor mijn Duits gefokte Belgische merrie :D

Verder zie ik Michiel Brons elke week bij de cursus Allround Basis instructeur die ik volg in Naaldwijk. Hier rijden we vaak mee als leerspringcombinatie. (we doen examen in april :-)

Betreft de SGW zijn we pas weer begonnen en hebben nu 2 lesjes gehad in Moordrecht en zoals je ziet pakt Sanne het zeer goed op. Ook de gaten en afsprongen c.q. waterbak. Dus afwachten maar, ik sta op de wachtlijst van Chaam. Echt niet normaal in gescheven op 14 JANUARI en 24e op de wachtlijst !!!!!!!!

Groete, Richard

Richard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 07:40

_Irene11_ schreef:
Het ziet er gaaf uit! :j
Ik heb de andere foto's (op de site) ook bekeken en die zien erg ook leuk uit.

Thanks, heb je zelf ook een webstek c.q. foto's.

Groeten, Richard

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 09:50

Ziet er uit als een fijne training :)

Richard schreef:
Ja, het klassieke springen gaat nu echt goed. We lessen tegenwoordig bij Jeroen Heijmans in Woubrugge http://www.staljeroenheijmans.nl/ Hij leert mij nuttigge tips voor mijn Duits gefokte Belgische merrie :D

Ik dacht al, jullie komen me zo bekend voor ... je lest regelmatig na mij daar geloof ik :D