Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sax89 schreef:Dus 'sloffen' is wel de manierEn als je er echt goed aan rijd. (bijna dressuur) dan kan hij ze ook gewoon optillen, maar dat is niet de manier van rijden die ik wil zien bij het western.

sax89 schreef:@cowboyberend, als ik de balken neerleg dan is het probleem uit de wereld en tilt hij ze super op, geen enkel probleem. maar zodra de balken weg zijn dan is het compleet zoek. Ook springen kan hij als de beste, er is dan niks te zien
Als ik balken neerleg tilt ze ze ook wel op maar zo snel ik ze weghaal en op dezelfde manier train als met balken verrekt ze het ook.. sax89 schreef:Hij is al een keer onderzocht en hij makeert niks, hij kan ook changeren en alles. En als je er echt goed aan rijd. (bijna dressuur) dan kan hij ze ook gewoon optillen, maar dat is niet de manier van rijden die ik wil zien bij het western.
Blon_D schreef:@cowboyberend, dat klopt alleen als je de balken weer weghaalt is je paard natuurlijk ook niet gekAls ik balken neerleg tilt ze ze ook wel op maar zo snel ik ze weghaal en op dezelfde manier train als met balken verrekt ze het ook..
cowboyberend schreef:Blon_D schreef:@cowboyberend, dat klopt alleen als je de balken weer weghaalt is je paard natuurlijk ook niet gekAls ik balken neerleg tilt ze ze ook wel op maar zo snel ik ze weghaal en op dezelfde manier train als met balken verrekt ze het ook..
dan is er maar 1 manier, de hele bak vol balkjes leggen
Nee gewoon niet te veel over de hoefslag rijden veel overgangen etc en dan komt het vanzelf wel