Nou, zoals de titel al zegt: Hadden jullie les bij jullie eerste oefencross?
Ik wil graag een keer een oefencross gaan rijden, maar daar zit geen les bij. Of heb ik het nou verkeerd begrepen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Mijn eerste oefencross was trouwens Vlietland, en die heb ik foutloos uitgereden.
toen ik daar was, en had gereden, vond ik het zo leuk, dat we vroegen of er de volgende dag bij de paarden niet nog een plekje was, en dat was er. Dus ik de volgende dag op het paard van mijn moeder, waar ik bijna nooit op reed meedoen
en ik had nog een 2e prijs ook
Maargoed, Kevin had al wel wat officiele crossen gelopen en wat wpen gehaald, we wisten ook al wel dat het een onwijs braaf paard was
Al had ik toen absoluut niet het idee gevaarlijk bezig te zijn, terwijl wij altijd héél voorzichtig zijn, en toen ook al waren!
ik zou eerst wat croslessen volgen idd, en dan lekker een oefencros doen, om vervolgens eens te kijken naar een oficiele cros, want het is echt súperleuk
. Het is ook voor jezelf een zelfvertrouwen-kwestie. Wees verstandig, liever een les teveel dan te snel de cross in en van een natte kermis thuis komen
en een vertouwensbreuk in je relatie met een paard.
, denk dat zij dan alleen over de finish komt.