enduranceruiters Rotterdam zonder vervoer?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo_Wystan

enduranceruiters Rotterdam zonder vervoer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 12:31

weet niet of t goed staat, maar ik zoek andere mensen die endurance rijden die met hun paard in rotterdam of schiedam staan, om misschien samen vervoer te delen? bijv. een paardentaxi.

als jullie iemand kennen die wil rijden naar de endurance (gaat om twee paardjes) dan hoor ik dat ook graag...

of misschien om samen te treianen? mijn pony staat in schiedam :)

liefs, marjolein

_Fer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:47

Marjo_Wystan schreef:
weet niet of t goed staat, maar ik zoek andere mensen die endurance rijden die met hun paard in rotterdam of schiedam staan, om misschien samen vervoer te delen? bijv. een paardentaxi.

als jullie iemand kennen die wil rijden naar de endurance (gaat om twee paardjes) dan hoor ik dat ook graag...

of misschien om samen te treianen? mijn pony staat in schiedam :)

liefs, marjolein

met vervoer kan ik je niet helpen want wij hebben een anderhalfpaards trailer...
maar misschien kunnen we wel een keer samen rijden... op het strand ofzoo??
Mijn pony staat in Maasland

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 17:18

op het endurance forum staat iemand die in berkel staat op stal wooning en ook vervoer zoekt naar wedstrijden. wellicht daar even kijken en kunnen jullie samen wat regelen. succes ermee.

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 07:14

Op een of andere manier kan ik maar niet op het endurance forum, iemand heeft voor mij al een advertentie gezet en daar heb ik een reactie op gehad, ik zoek alleen nog 1 iemand die met mij een paardentaxi (voor 4 paarden) wil delen...

Of ik zoek iemand die zelf een trailer heeft en zich wil 'verhuren' om te rijden :D

Zou iemand voor mij willen kijken of die advertentie van de persoon van Stal Wooning er nog staat?

Ik wil zoooo graag starten dit jaar, maar het ziet er niet zo rooskleurig uit voor mij dit jaar... (tenminste tot nu toe...)

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 07:31

Welke wedstrijden heb je in de planning Mar?

biancavos

Re: enduranceruiters Rotterdam zonder vervoer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:56

er staat ook ergens een advertentie op dit forum, waarin een veewagentje word verhuurd die je met een B-Rijbewijs kan rijden, kost 75 euro voor een dag..geloof dat die ook nog is in schiedam stond

Marjo_Wystan

Re: enduranceruiters Rotterdam zonder vervoer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 07:36

ja de wedstrijden maken nu niet zoveel meer uit... haha

Ik hoop gewoon nog wel te starten dit jaar...

Ja, ik weet het veewagentje, staat nu niet meer in Schiedam, verder durf ik niet met mn eigen paard te rijden in zo'n veewagen. En eerlijk gezegd durf ik het ook niet aan om zo'n stuk te rijden in een al wat oudere vrachtwaggel :+