Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
janien schreef:Ik heb kanker gehad en ben daarvoor succesvol behandeld . Ik wilde als mijn haar weer is gaan groeien weer beginnen met rijden ( een kale kop met cap is niet fijn ) Aan de ene kant kan ik niet wachten en aan de andere kant vind ik het doodeng en zie ik er erg tegen op uit angst dat ik ga vallen. Baal hier wel van want ik genoot altijd erg van een buitenrit in de natuur. Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt ?
, dan mag je best een keertje komen rijden om het uit te proberen. Onze paarden zijn gewend om met een halster mee te gaan het bos in vanwege mijn vriendin. En ik ben gewend te rijden met iemand die bang is van het paard te kukelen na behandeling voor kanker. Dus wellicht is het een optie voor je..
) is de ideale oplossing voor het nare gevoel van een kaal hoofd in combi met een cap. Wat betreft de angst.. zorg dat je iemand mee hebt die je vertrouwt en die ook kennis/ervaring met paarden heeft
dat scheelt al een hele hoop!
Ze wilde namelijk alleen maar leuke dingen gaan doen
kon en durfde ik ook niet,
janien schreef:Ik heb kanker gehad en ben daarvoor succesvol behandeld . Ik wilde als mijn haar weer is gaan groeien weer beginnen met rijden ( een kale kop met cap is niet fijn ) Aan de ene kant kan ik niet wachten en aan de andere kant vind ik het doodeng en zie ik er erg tegen op uit angst dat ik ga vallen. Baal hier wel van want ik genoot altijd erg van een buitenrit in de natuur. Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt ?