Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pinball schreef:ik lees net in het topic instructeur gezocht dat dennis roemer per 1 februari naar white socks stables gaat.?????
cissy schreef:ehm.... ???Citaat:kun je uren na je les rondrijden door de bossen
Dat deden ze niet volgens hem 

johnpppp schreef:toch niet DE DENNIS ??????
john
Citaat:We hadden het toen over de fantastische uitrijmogelijkheden daar, maar, aldus de meneer daar, waren westernpaarden niet om buiten te rijden Dat deden ze niet volgens hem

cissy schreef:Citaat:We hadden het toen over de fantastische uitrijmogelijkheden daar, maar, aldus de meneer daar, waren westernpaarden niet om buiten te rijden Dat deden ze niet volgens hem
ik weet ook wel een anekdote waarom ze dat niet meer doen misschien....![]()
ooit eens met mijn eigen paard meegegaan met vriendin die bij WS leste met een buitenrit die door WS werd georganiseerd. Ik moest eerst voor komen rijden of ik wel goed genoeg kon rijden om mee te gaan/mogen (rij al 30 jaar, heb QH), of ik wel een sociaal paard had en zo omdat ze hun paarden heel wilden houden.
Uiteindelijk is de hele groep een aantal keer niet aan de kletter gegaan omdat ik voorop reed naast de begeleider die haar paard maar net zelf in bedwang kon houden en mijn paard niet sloeg naar de knol die achter dr in dr dikke billen liep te duwen en het hele zaakje rustig hield....misschien doen ze daarom niet meer buitenrijden?