[WN] TREC met gangenpaard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elmo1987

TREC met gangenpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 13:48

Allereerst weet ik niet precies of dit goed staat gezien ik niet zo goed weet onder welke discipline TREC valt.

Laatst was ik deze vorm van rijden tegengekomen en het lijkt me wel erg leuk om me hier in te verdiepen. Zeker omdat het paard wat ik rijd alleen recreatief gereden wordt, maar het mij toch leuk lijkt om er wat extra's mee te doen. Alleen nou is mijn bijrijdpaard een paso peruano, die voornamelijk tolt. Draf zit er niet echt goed in. Ik vroeg me af of dit een probleem zou zijn bij TREC.

Ayla

crazycactus

Re: TREC met gangenpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 13:49

Denk dat je daar bij de endurance afdeling van Bokt betere antwoorden zal krijgen.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 13:55

inderdaad endurance ;)

De tolt is wel een fijne gang. Ik ken wel een aantal enduranceruiters die et ijslanders meerijden. Maar het is ook aan jouw. Endurance is in ierder geval met elk paard wel te rijden, maar welke klasse is de vraag, TREC weet ik eigenlijk ook niet zo goed :o

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 14:34

Als je paard ook kan galopperen is het geen probleem.

Er wordt nooit specifiek een draf gevraagd, wel een stap/galop.
Voor de rest is het vooral in de hindernissen dat je in 1 gang moet blijven

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 00:42

Ondertussen is er ook een topic geopend op endurance. Ik kan me de twijfel over waar te plaatsen voorstellen. Ik laat die op endurance open, en sluit deze.
Het andere topic:
[END] TREC met gangenpaard