Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
2feline schreef:Hallo,
sinds een tijdje is in mijn hoofd het idee aan het rijpen om met mijn paardje endurance te gaan rijden. We houden alletwee van buiten rijden en hij heeft een redelijk goede basisconditie.
Nu vraag ik me af waar jullie trainen? Hier in de buurt hebben we niet zoveel groen waar je eens een lekker lang stuk kan draven of galoperen. Ik woon in de omgeving van Gent en ik hoop om snel mogelijk over eigen vervoer te beschikken.
En met wie zou ik eens meemogen als groom om te kijken hoe het er aan toegaat op zo'n wedstrijd (liefst iemand die klasse I rijdt)?
Bedankt
) Ik weet niet of er dit jaar een internationale op mijn agenda zal staan maar 100km wedstrijden toch met 2 paarden en 80km met mijn 5jarige.2feline schreef:Waar zitten de verschillen tussen LRV en VLP, op het gebied van endurance dan? En wat het meest interessant om te gaan rijden?
Ik ben zelf aangesloten bij de LRV, maar ik weet niet of dit iets uitmaakt als je endurance wil gaan rijden.