Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
catalyst1 schreef:Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een leuke , pakkende naam voor mijn "ranch"
In het verleden was het de Bluemoonranch (paardjes blue en moon,maar dat deed teveel zeer toen ik ze moest verkopen). Nu is het de Healthyhorseranch omdat ik begonnen was met de verkoop van supplementen ( en helaas dus ook weer gestopt)
Ik zoek een leuke, pakkende naam waarin mijn liefde voor Quarters en Australian shepherds naar voren komt. Of gewoon een leuke "neutrale " naam. Aan de omgeving heb ik niet veel.Het enige is dat ik vlakbij het landgoed "de slangenburgh "woon,maar daar kon ik zelf niks mee verzinnen.
Wie is er goed in namen verzinnen?
De naam ( of een deel ervan) van de ranch zou ik ook willen gebruiken als kennelnaam,voor als ik straks een keer een nestje pups heb.
Iets met Montana zou ook leuk zijn,daar komt Lena vandaan en hebben we ondertusen een flinke vriendengroep.
Voor wat info over mij en waar ik mee bezig ben,kun je een kijkje nemen op http://www.healthyhorseranch.nl
Alvast bedankt!!!
)