. Ik ga haar vandaag 27 januari ophalen en hoop dat ze braaf is met de trailer en dat ze er wel uit wil (sorry Vera hihi).......Als jullie een leuke naam weten, ik dacht aan JoJo (djodjo)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik ga haar vandaag 27 januari ophalen en hoop dat ze braaf is met de trailer en dat ze er wel uit wil (sorry Vera hihi).......
Ik heb het al een beetje van de zijlijn gevolgd omdat Charene en ik een beetje in hetzelfde schuitje zaten. Paard verkopen en een andere zoeken liep nagenoeg gelijk.
. Maar ik ben echt super blij met deze kanjer, en mijn shetlander was erg trots op zijn nieuwe wijffie
. Ze vind alles prima en het lijkt net of ze er al jaren staat. En ja foto`s als iemand mij hiermee wil helpen dan kunnen jullie haar ook zien. En Jos leuk als je even komt kijken..... NU moet ik zondag wel vroeg op om naar de halter in de Kalverhoek te gaan kijken, wie doet er aan mee en wie kan mij tips geven waar je b.v een clinic hierin kan volgen. Hoe vinden jullie de naam JOJO (djodjo) leuker dan Joelyn toch???????? nou ik ga ze nu in de wei zetten kijken hoe ze dat vindt.