[WN] Joy Starduster @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JoyRider

Joy Starduster @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 22:11

Ik heb een videocamera gekregen van mijn lieve vriendje, dus heeft mijn vriendin Joy en mij gefilmd Haha! Ik zie nog genoeg verbeterpunten, maar ik ben niet heel ontevreden met dit beeld Bloos

Voor wie haar niet kent: Joy is een 12-jarige Quarterhorse merrie van Ricky Stardust. We hebben een erg lange weg afgelegd met haar en eindelijk lijken we ergens te komen Ja

Vera

Re: Joy Starduster @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:21

Zo die Joy is lekker aan het lopen!
Wat een verschil met een tijdje geleden zeg, veel meer ontspanning en veel beter aan de hulpen.
Tipje voor jou; ga rechter op zitten, schouders naar achteren, bekken kantelen en hakken naar beneden.
Dan zul je haar ook beter kunnen volgen met doorzitten waardoor het gehele plaatje er rustiger uitziet en jij ook nog lekkerder zit Knipoog

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:22

Wat leuk om Joy weer is te zien ( it is been a while.. zo'n 8 jaar).. Goed om te zien dat jullie vooruit gaan...

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:23

Wat een relaxed paard heb je! *LOL* Is dat echt dezelfde Joy? Nors opkijken Clown

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:23

Die is hartstikke lekker aan het lopen hoor JR.
Wat een verschil!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:26

Ligt dat nou aan mijn verbinding of toont ze niet zuiver op de cirkel linksom JR? Ik vind het een prachtig paard om te zien, maar zo te zien zit ze niet heel makkelijk, of wel? Ik zie continue je teugels 'tikken' terwijl jouw lichaam toch relatief stil zit. Wel heeeeeeel veel relaxter dan eerdere beelden, echt een enórme vooruitgang, super!
En wat een plaatje om te zien is ze toch... Tong uitsteken

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 23:18

Wow meid, jullie hebben hard gewerkt! Cappie af hoor, dat ziet er al heel super uit!
Heb nog een tweede keer gekeken en zie idd wat Sonja ziet, als ze linksom recht op de kijker af komt lijkt ze wat te 'tikken' met d'r hoofd. Maar van opzij kan ik 't niet goed beoordelen.
Ik vind het echt super netjes al, hoofdhouding is al mooi constant en perfect level... gewoon lekker zo doorgaan, jullie zijn goed op weg. Naarmate je meer verzameling kunt krijgen zal ze ook makkelijker uit te zitten zijn.
Knap werk OK dan!

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 07:45

Wow! Die Joy ziet er goed uit zeg! Cool Ziet er goed uit! Doe inderdaad wat met de zit 'pointers' van Vera! Was ook het eerste wat mij opviel Knipoog

chery

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 08:34

Ziet er relaxed uit!!
Inderdaad lijkt ze linksom niet helemaal zuiver.
Grappig om te zien dat jij ook veel in het midden rijdt terwijl de andere ruiters de hoefslag gebruiken.
ik ben ook vaak in het midden van de bak te vinden terwijl de rest om me heen rijdt.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 08:55

Zo he, Joy loopt echt onwijs relaxed! Super! Haha!

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 09:00

Haha! Thanks .. Vorige week heeft dit relaxe paard me nog alle hoeken van de bak laten zien ROFL

Vera, thanks voor de tips: en ik zit al zoveel beter dan een jaar of twee terug, maar ik zie wel wat je bedoelt Ja

Sonja, ik denk dat het 'kreupelen' komt omdat ze niet genoeg verzameld of omdat ze meer tempo moet Scheve mond Het was mij ook opgevallen .. Aan de longeerlijn zie ik het namelijk niet.

Humble: wie ben jij dan? Haha!

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:11

Zozo, madam Joy is zowaar braaf in de 'enge' bak Haha!
Ziet er goed uit hoor!!!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:21

wauw wat een vooruitgang zeg, gaaf paard is het toch Ja

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:23

zitten alsof je klitteband aan je kont hebt dat helpt echt! en zonder zadel rijden heeft mij ECHT geholpen.

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 11:39

Barramundi schreef:
Zozo, madam Joy is zowaar braaf in de 'enge' bak Haha!
Ziet er goed uit hoor!!!

Tot ik een rustig galopje van haar vraag Cool

Uriah schreef:
zitten alsof je klitteband aan je kont hebt dat helpt echt! en zonder zadel rijden heeft mij ECHT geholpen.

Ja Heb ik heel veel gedaan, zonder zadel, heeft mij ook erg geholpen om al op dit punt te komen Haha! Alleen is Joy momenteel niet zo relaxed als ze nu lijkt, dus zonder zadel is even geen optie Haha!

Thanks Susan Pling

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:00

Wat ziet het erg lekker relax uit! Lachen Joy ziet der goed uit!Is ze trouwens geschoren of zit ze gewoon zo dun in der vacht?

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:05

Nou heb ik je nog niet zo heel lang geleden met Joy zien rijden (met een dikke buik Haha!) en toen zag het er al netjes uit. Nu ziet het er helemaal goed uit en inderdaad wat een verschil met de Joy en JR van vroeger!!
Joy ziet er trouwens bere goed uit!

Ben het wel met Sonja eens, dat je gepluk aan de teugels een beetje jammer is en het beeld wat onrustiger maakt, terwijl het niet nodig is.

Deniies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:13

Ziet der erg goed uit! Haha!
Nou weet ik van me vriendin dat die bak daar erg slecht is ontzettend hard en helemaal niet recht.
Dus vind het niet zo gek als ze der niet altijd zuiver op loopt.

Joy is gewoon een geweldige merrie! Jullie gaan echt super vooruit geweldig team zo om te zien.

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 18:50

Joy is niet geschoren hoor en ze heeft best wel een redelijke vacht, ze weet het denk ik goed te verbergen Haha!

Monnik: Ik zit haast helemaal niet aan de teugels Haha! Wat Sonja aangeeft is dat het lijkt dat Joy wat hobbelig loopt en dat het te zien is aan de beweging van de teugels Haha! Ik laat haar voorkant juist heel erg met rust als ze loopt zoals ze moet lopen. Zullen we samen binnenkort een wedstrijdje starten, kunnen we samen zenuwachtig zijn Haha!

Denies: Die binnenbak is prima hoor, als hij hobbelig zou zijn zou is het niet zo erg dat een paard er onregelmatig op gaat lopen Knipoog Ze moet gewoon meer van achteruit gaan lopen Ja

Deniies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:22

vindt je hem ook niet een beetje erg hard? Knipoog Ik vind hem iedergeval zeker niet fijn.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 09:16

Neeeee, dit is niet Joy.
Volgens de overlevering is dat een heel druk paard dat graag haar hoofd de lucht in smijt ...
Als ze het wel is, dan gaat ze haar naam helemaal eer aandoen JR!

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 09:19

Mac schreef:
Neeeee, dit is niet Joy.
Volgens de overlevering is dat een heel druk paard dat graag haar hoofd de lucht in smijt ...
Als ze het wel is, dan gaat ze haar naam helemaal eer aandoen JR!

Haha!

Toch blijft het jammer dat ik niet een filmpje hebt van die week ervoor Nagelbijten / Gniffelen

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 22:56

JR wat netjes zeg!
Ik kan me niet voorstellen dat die wilde verhalen waar zijn Knipoog maar zo te horen en zien is er dus een hele vooruitgang bij jullie! Goed zeg! OK dan!

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 17:32

Zo dat ziet er goed uit, lekker relaxed Ja
Verder ben ik het ook eens met Vera en Sonja, maar het allerbelangrijkste........wat ziet ze er verdomd goed uit Haha! !!!!!!

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:36

ziet er lekker uit!!!! Jeetje en dat terwijl je er toch een tijdje uit bent geweest! Knap hoor Ja