Ik weet dat dit een paarden-forum is, maar ik wilde jullie als vreemde eend in de bijt toch iets vertellen.
Een aantal van jullie kennen mij goed als viervoetige steun-en-toeverlaat van Natascha. Maar nu mocht ik deze keer toch mee de bak in! Wel jammer want nu kan ik geen lid worden van de ABWBRA !!
Ik was natuurlijk vaak meegeweest het bos in en we hebben wel eens een oefeningetje in de bak gedaan maar dit waren wel veel oefeningetjes en allemaal vreemde dingen.....

Hier beginnen we, effe goed mikken dat ik tegen het been van het vrouwtje opspring en niet die rare pony raak van dat vindt hij niet leuk
Het hek door laat ik ze netjes voorgaan

Samen lopen we verder naar de "pick-up"

Mijn taak is netjes wachten totdat ze dat gekke kerst-ding opgepakt heeft. Moet je zien wat die pony doet, waar bemoeit hij zich mee!!

Hier bij het neerzetten ben ik toch even voorzichtig: voor je het weet staat die lompert op mijn pootjes

Hier was hij al net zo lomp. Ik netjes voorgedaan hoe je zachtjes over de brug loopt en op ze wachten, nee komt die Markus zo hard stampend over de brug zetten, ik schrik ervan.

Volgen in een slalom is een eitje (ik loop zelfs een extra rondje rond het paard)

Zo'n parcours vergt uiterste concentratie.....

En een stukje volgen in jog

Jaaahhaa, we zijn klaar en ik wordt weer aangelijnt. Vrouwtje zegt dat ze trots op me is en dat ik het goed heb gedaan

We kregen heel veel leuke (en lekkere) prijzen en een grote wisselbeker!!
Vrouwtje zegt dat we nu veel moeten oefenen om volgend jaar de titel te verdedigen.

Maar vooral hebben we met z'n drietjes heeeel veeel LOL gehad
Hardstikke leuk dat jullie mee gedaan hebben en gewonnen ook nog! Gefeliciteerd! Het zag er ook al erg goed uit hoor!!
Veel succes met verder trainen en tot volgend jaar dus!!