[WN] Peppys Okie Princess & NBs Golden Pistol

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ngen

Peppys Okie Princess & NBs Golden Pistol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 00:48

Peppys Okie Princess & NBs Golden Pistol zijn twee quarter horse meries waar we proberen te achter halen waar ze zich bevinden op het moment, deze twee komen van een stoeterij uit Orland,California

Tijdens mijn eigen zoektocht naar de afkomst van mijn quarterhorse (Smart Cash Diamond ) heb ik deze "Breeders" leren kennen
Mike and Beth hebben in het verleden een viertal paarden verkocht in Europa en zouden graag weten waar hun paardjes zijn beland en hoe ze het doen
Van twee van deze vier ,Ebony Especial en mijn quarter Cash hebben we nu al de gegevens
maar van NBs Golden Pistol (mare), Peppys Okie Princess (mare)hebben we nog geen spoor
misschien is er hier iemand die ze kent of ooit van ze gehoord heeft ?

En zijn er hier mensen die ooit een gelijkaardige zoekttocht heeft gedaan, die ons goede raad kunnen geven voor onze quest een duwtje in de rug te geven
foto's zijn er maar die moeten we nog digital maken

-alvast bedank voor jullie hulp -

_Vanes_

Re: Peppys Okie Princess & NBs Golden Pistol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 13:10

Via de AQHA-site kan je de laatste eigenaar gegevens van deze paarden toch opvragen?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:54

Op papier wel, maar niet elke handelaar zet de paarden ook op zijn naam.

Ngen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 21:24

we hebben nu al een paar sporen van deze paarden maar nog geen concrete gegevens waar ze nu zijn dus.....alle info is welkom