Mijn vriendin en ik hebben samen een leuk paardje gekocht. Het paard staat op mijn naam en niet op haar naam. Maar nu zou zij ook graag wedstrijden willen starten. Hoe werkt dat mag dat?? Wat ik wel weet is als je familie bent mag je wel maar zijj is niet familie van mij. Wij zijn gewoon een stel meiden die samen graag willen starten. Ik heb wedstrijd ervaring en zij niet. Zij is net overgestapt naar het western.
Jullie hebben samen een paard gekocht waarom staat zij dan niet als medeeigenaar op het papier vermeld? Maar goed buiten dat lijkt mij dat geen probleem om beiden met het paard te starten.
iig de AQHA heeft een systeem dat een amateur/beginner een x-aantal keren met een 'geleend' paard mag starten. En anders zijn er nog wel meer oplossingen te bedenken
Dan is haar vriendin na de eerste wran show die ze rijd*not eligible for a amateur card.* Maarja dat is opzich geen probleem omdat het paard toch niet van haar is. Wat je niet moet doen is een quarter kopen en aqha show willen rijden op amateur niveau,althans niet binnen een tijds bestek van een paar jaar (5 geloof ik)