Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

natuurlijke selectie noem ik het maar
Mayflower schreef:Ik denk dat er niks "aan de hand" is. Dit is gewoon een trend zoals Mac al zegt. Bovendien denk ik dat het op dit moment ook wel iets te maken zal hebben met de financiële crisis en dus niet alleen voor de Westernbrache geldt. Dat je nu een paar Westernstallen te koop ziet staan, zal waarschijnlijk puur toeval zijn.
piggeljay schreef:mensen die nu nog beginnen zijn idealisten die het als een droom hebben gezien om een eigen stal te hebben maar komen vaak al heel snel op de koffie
Bolieke schreef:Dan denken ze: ik rij met een haflinger daar kan je geen western mee doen. Ik alles proberen om dat idee er uit te praten
Met mijn 4 jarige haflinger binnen 4 wedstrijden de L5 uit. Nog geen enkele keer NIET in de prijzen gezeten... En dat kan ik niet zeggen van de "wel-western" rassen die meedoen 
nickyu schreef:in eede zit iets en ik dacht dat ze op margrette ook nog western les gaven
beide net over de grens
. Nu het overal financieel wat moeilijker gaat, gaan veel mensen toch bezuinigen. De gouden tijden zijn allang voorbij, dat iedereen zijn pensionstal makkelijk vol kreeg.
Hollowpoint schreef:..........De gouden tijden zijn allang voorbij, dat iedereen zijn pensionstal makkelijk vol kreeg.
........