Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn tempo! Ondanks dat hadden we vrij hard gereden, maar op de P/A was alles goed. Vlakvoor de Finish werd ik voorbij gegaloppeerd door een Klasse II ruiter, waardoor de hartslag omhoog vloog. Na 10 minuten toch goed.
En we moeten alles iets beter voor bereiden.
Meer dan tevreden. Zeker omdat we eigenlijk anderhalf jaar terug het hele bestaan van endurance niet wisten
Wat een vent. Ik heb elke dag dat ik op hem zat genoten van zijn looplust en loopvermogen, maar mooie ervaring tijdens de wedstrijd.. Pff, nee, het was vooral heel hard vechten
Daarentegen was het AWW een cadeautje, wat een beest is het geworden na de castratie!
). Maar ook; een andere hoefsmid die komt als je een afspraak maakt, weet wat hij doet en zijn vak verstaat. Ik ben een goede klant met 4 paarden en dan kom je maar gewoon opdagen ook
(hierdoor Wanrooij moeten missen, 120km)

) en pony verwerkte het allemaal met 2 vingers in de neus (hartslag 46 na 10 minuten). Trots op mijn dikke poonie 
) en uiteindelijk bleken we 1e te zijn
Is echt wel een superleuk gevoel 
Echt wel een hoogtepunt 
De pijn had ik achteraf wel tijd voor
Paard heeft het verder super gedaan 
Hoop ik toch niet snel meer mee te maken 
Toch hoop ik volgend seizoen iets meer zelf in het zadel te zitten, maar we zien wel hoe het allemaal loopt
, door allerlei omstandigheden en verschillende afgelastingen in België waren er weinig wedstrijden in de buurt, of op dagen dat ik niet kon...
, heel gezellige BBQ de avond vantevoren, mooie sportieve prestaties met als hoogtepunt een slagingspercentage van 100% in een toch erg zware klasse 3... Het weekend zelf verliep prima, en de superenthousiaste reacties van ruiters, grooms, vrijwilligers, veterinairen en juryleden achteraf maken het af! Helemaal de (vele) moeite waard.
Nu maar hopen dat er een mooie Belgische endurancekalender verschijnt, en dat de trend van de afgelastingen zich niet nog een jaar doorzet...
Mank paard en te hevig. Te hoge hartslagen. VLP maakte me chagerijnig. De wedstrijd in NL moeten afzeggen.

Volgend jaar beter?
en gewoon een erg fijne wedstrijd. Ondanks dat de Pipo zo druk was bij de voorkeuring dat ze gewoon stond te trillen en een hartslag van 58 had, haar door na de massa te starten rustig gekregen en gewoon een mooie wedstrijd met voldoende rust vanuit mezelf kunnen rijden.