[SGW] SGW Bathmen - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

SGW Bathmen - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 08:01

Omdat gister (geloof ik) de eerste dressuur al is verreden, kan er volgens mij wel een verslagntopic geopend worden. Ik ben erg benieuwd hoe dat iig al gegaan is.

Kom maar op met die verslagen Haha!

vera_pino

Re: SGW Bathmen - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 11:16

ik ben ook benieuwd!

WENDYBASTEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 16:15

ja kom maar op ben heel nieuwsgierig Knipoog

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 16:36

Het zal wel even duren voor we wat horen. Voor iedereen thuis is en zijn/haar spullen heeft opgeruimd....

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 16:41

Is er dan ook nog niemand van de supporters terug die vast een verslag kan doen??

Ik hoorde Sanne Platte vanmorgen op de radio, kan je bellen wat je die dag gaat doen, ze vertelde dus dat ze op weg was naar het NK eventing in Bathmen. De DJ had natuurlijk geen idee wat dat was dus ze moest het helemaal uitleggen, dressuurproef, springparcours en dan een km of 4 door de bossen galopperen en natuurlijke hindernissen springen. Die DJ zo: oh ja, en dan kom je natuurlijk de boswachter tegen, en dan stap je even af om een boterham te eten. Sanne: ehh ja zoiets Clown

En nog over de naam van haar paard, Uddo. Waarom het paard zo heet. Had zij niet zelf verzonnen maar de fokker en in dat jaar moesten alle paardennamen beginnen met een U, dat is elk jaar een volgende letter. Had ze opgehangen, die DJ zo, oh, dus volgend jaar beginnen alle paardennamen met een V!

ROFL Ja tuurlijk!!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:15

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:19

Mooie foto's!
Geeft een goed beeld!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:20

ik ben net thuis, en ik heb genoten. Morgen een uitgebreid verslag, maar er is heel wat gebeurd, en over de hele linie heel goed gecrosst. Ik vondhet ook niet bijzonder zwaar gebouwd, wel weer heel erg mooi. Verder een paar bokkers met heel goede resultaten, maar die mogen ze zelf vertellen.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:21

tsjonge jonge, daar word ik ook niet veel wijzer van Knipoog
maar het is inderdaad wel leuk als bokkers zelf kunnen vertellen hoe het gegaan is... geduld is een schone zaak....

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:23

mijn verslagje:

Gister met Violin dressuur, vlak voordat ik moest beginnen, gingen we samen onderuit. De belletje van de jury i.c.m. de wandelende koeien was iets teveel voor Viool. Ze ging aan de kletter, maar gleed uit over ene koeienflats. Dus wij met zijn 2en oderuit. Ik moest stiekem wel een beetje lachen. Echt zo'n Viool actie! Daarna een wat rustig proefje gereden wat beloond werd met 184 en 198 punten.

Vanochtend begonnen met de dressuur met Sunny. Ze liep een fijne proef. Helaas reed ik een keer fout... Een plaats in de middenmoot.

Ik moest daarna vrij snel springen met Violin. Ze werd een beetje te heet, wat resulteerde in een balkje. De cross ging als vanouds! Gewoon super! Ze was wel een beetje te brutaal op de hindernissen, maar ze bleef lekker oplettend, dus ik heb haar gewoon haar gang laten gaan.
uiteindelijk 8ste geworden met Violin.

Dan nu het teleurstellende bericht van mijn verslag.
Sunny had met springen 3! balken.... Ze kon niet meer lekker uit de grond komen had ik het idee. (schrale troost: er was 1 foutloze in de Z)
De cross was nog minder. Vorig jaar is ze daar bijna in de trakehner geschoven. Dit jaar wilde ze er eigenlijk amper bij in de buurt komen. 2 galopsprongen van te voren sloeg ze al af. Heel erg jammer om zo mijn seizoen te eindigen met Sun. Ik was eerste even echt verdrietig, maar nu kan ik het al goed relativeren. Ze heeft het hele seizoen super gelopen en dit vertrouwde ze gewoon niet.

Volgend seizoen gaan we weer lekker in Chaam beginnen. Sunny in het Z en Violin in de M.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:25

ik had het al tegen je gezegd maar wat ontzettend sneu! Knap gedaan met Violin, en gewoon volgend jaar weer vlammen met Sunny!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:26

Hee Renske, jammer inderdaad om zo je seizoen te moeten afsluiten maar goed om te lezen dat je het alweer zo aan het relativeren bent! Gelukkig kan je terugkijken op een heel fijn seizoen!!
En 8-ste met Violin is natuurlijk wel heel mooi op het Nk, gefeliciteerd!! Dat je nou met dressuur moet vallen, gevaarlijke sport he Knipoog

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:28

ja daar ga ik voor Lielle, maar jij gaat helemaal weer knallen hoop ik Haha!

Mj, haha ja idd Knipoog Het was ook heel knullig. Violin ging ook netzo dreug weer verder.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 17:29

Gefeliciteerd met Violin!! Balen van je schuiver met de dressuur, maar verder super!
Van Sunny is wel zuur zeg... Jullie gingen zo fijn dit seizoen. Nu gewoon vol goeie moed naar volgend jaar.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:29

Maar ik begrijp in ieder geval dat jullie beiden niks bezeerd hebben? Jij lag er niet onder?

Nu weer een paar maanden wachten, alle eventers mogen fijn in winterslaap! (of dressuur/springwedstrijden gaan rijden!)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 17:31

Ik als 'bijna-weer-eventer' slaap nooit. Maar ben dan ook niet zo'n hele fanatieke Clown

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:33

Nee, ik had niks. Gelukkig kon ik zo weer opstappen en mijn proef beginnen. Ik heb wel heel hard moeten lachen daarna!
Sunny krijgt de komende 2 weken een beetje rust. Lekker wat buitenritten rijden. Violin gaat lekker door, want die heeft van de zomer i.v.m. blessure 2 maanden stil gestaan.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:40

Gelukkig dat jullie je niet hebben bezeerd!
Zit je ook even raar te kijken. Dat is wel het laatste wat je verwacht, vallen bij de dressuur.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:41

Jammer Renske, maar inderdaad: op naar volgend jaar!! En gefeliciteerd met het resultaat met Violin.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:56

Jammer Renske van Sun. Ik hoorde dat je was gedisk in de cross en had al de gedachte dat het bij de trakhener was, aangezien je daar vorig jaar ook zoveel problemen had met Sun. Volgend jaar maar weer met frisse zin er tegenaan met beide paarden!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:10

He wat balen Renske Ach gut
Had dezelfde gedachte als Chantal. Zonde, maar je hebt zeker een erg goed seizoen gereden waar je echt trots op kunt zijn Lachen!!

Heb nog een foto van het springen:
Afbeelding

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:16

Balen Renske, ik heb je vorig jaar de trakhener in zien schuiven 9helaas ging ik er daags daarna ook in) en kan me voorstellen dat dat misschien toch doorgewerkt heeft.
Veel succes volgend jaar.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:21

Het is toch bijzonder dat een paard die plek gewoon weer herkent een jaar later. Ik neem aan dat hij in de tussentijd andere trakehners wel gesprongen heeft.
Het blijven toch indrukwekkende hindernissen!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:29

ja idd! Ze gaat er overal overheen normaal Knipoog
Toen ik het weiland opreed, kwam ze al terug. Heel apart, dan zijn paarden toch slimmer dan ik dacht!

Vief, leuke foto! Sun kijkt altijd zo schattig Lachen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:31

Wat jammer dat Sunny zo bang was voor de trakhener Renske.
Maar wel super van je 8e prijs met Violin Lachen