[WN] Trail hek met romal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Signe

Trail hek met romal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 18:23

Is er hier iemand die weet waar je het uiteinde mag laten als je met romal het hek in de trail rijdt?

Ik neig hem om mijn knop te wikkelen of erbij te pakken in mijn teugelhand, hij mag niet in een lus, dat weet ik. Ik kan het uiteinde laten bungelen, maar dat rijdt wat ongemakkelijk.

De ander optie is om van teugels te verwisselen tussen de onderdelen trail en pleasure...maar ik rij liever met romal.

Anya

Re: Trail hek met romal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 18:43

die vraag had ik al eens gesteld en per PB beantwoord gekregen van een jurylid.
Hieronder het antwoord (ik heb het even opgezocht).

Anya schreef:
Antwoord inmiddels per PB gekregen.

Je stuurhand neemt het uiteinde van de romal op dezelfde hoogte vast als waar die in je vrije hand was. Er ontstaat daarmee een lus boven je stuurhand; de rest hang je aan de kant waar je stuurhand is (dus over de schoft naar de andere kant).

(voor als nog eens iemand antwoord op deze vraag zoekt).

Signe

Re: Trail hek met romal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 18:56

Mega geweldig!! Ik had de zoekfunctie al toegepast maar vond dit antwoord niet terug.. nu weet ik waarom hahaha..

Dit gaat lukken, heowel ik er dus wel aan moet denken om de rest aan de andere kant te leggen..

In de L3 is de suuthand vrij te keizen door de ruiter als ik me niet vergis. Maw als je met de teugels in de rechterhan start en je moet het hek opnenen met links, mag je overpakken, als je daarna maar weer terugpakt op rechts...