Ik denk wel dat ik ga gaan (en dan wil 'k ineens mijn licentie voor volgend jaar vernieuwen
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Citaat:Zaterdag 06 december 2008
19.30 u
Gasthof " Ter Venne"
Onder 't riet
Diepvenstraat
3201 LANGDORP
Uitreiking van :
PAVO-Jaarklassementen
IFOR WILLIAMS TRAILERS Trofee
Flli. CAMPAGNOLO Ladies Cup
Deze prijsuitreiking van de diverse trofeeën zal gebeuren ter gelegenheid van het traditionele jaarfeest V.E.T. 2000. Dit alles overgoten met een gastronomische maaltijd en met aansluitend een dansavond, om op die manier het enduranceseizoen 2008 volledig af te sluiten.
Want voor mij was alles nieuw en 'k heb eigenlijk die mensen niet kunnen bedanken achteraf... Bovendien vind ik het op die wedstrijden zo'n gezellige sfeer en voel 'k me altijd zo'n buitenbeentje op de prijsuitreiking omdat ik er niemand ken 
willeke_nijs schreef:... Bovendien vind ik het op die wedstrijden zo'n gezellige sfeer en voel 'k me altijd zo'n buitenbeentje op de prijsuitreiking omdat ik er niemand ken

willeke_nijs schreef:jawel hoor!!! Ik kijk er echt naar uit om weer eens samen te rijden! Want wij hebben samen nog maar 1 wedstrijd gereden hé
hihihi gaat leuk zijn als jij ook komt!!!
als ik een Bob vind.... Loffy schreef:als ik een Bob vind....
willeke_nijs schreef:ik hoorde dat martine al een uitnodiging gehad heeft... Ik heb niets gehad vandaag...
willeke_nijs schreef:ik vind dat eigenlijk een normale prijs...
Een zuinige
ik kan niet, boehoeeee
willeke_nijs schreef:ik heb nog steeds niets gehad. Linda of martine zouden jullie mij alle gegevens kunnen doorgeven?
Heerlijk die bossen bij Kootwijk/Apeldoorn en heel frustrerend als je je paard niet bij je hebt en er nooit zult rijden
(toch maar endurance in Kootwijk gaan rijden volgend jaar???
)
Jantie schreef:Wij gaan naar het feest van Elite : "Nacht van de Endurance"