[WN] Kids Westerndag op vereniging organiseren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Kids Westerndag op vereniging organiseren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 20:22

Volgend jaar wil ik graag op onze vereniging een spelletjesdag organiseren gebasseerd op het western rijden. Ik wil spelletjes doen die daarmee te maken hebben bijv. hoefijzer gooien, barrelrace, lassowerpen etc. Ook wil ik kijken of ik iemand kan regelen die een clinic kan geven etc.

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar ideetjes, tips waar ik attributen kan huren, kopen, zelf kan maken zodat we onze vereniging incl. bakken om kunnen toveren tot western town. Wie kan me daarbij wat tips geven Haha! of heeft een draaiboek daarvoor.

Bij voorbaat dank!

catalyst1

Re: Kids Westerndag op vereniging organiseren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 10:25

Wij hebben een hele leuke dag gehad afgelopen jaar. Er waren verschillende hoeken in de rijbak gemaakt en iedere 15 minuten werd er gewisseld.
We hadden:trail rijden met manegepony, spijkerpoepen,hoefijzer gooien,ezeltje prik ( met een lucky luke en paard) voorwerpen uit een waterbak hengelen, skilatten lopen, schilderij in hoefijzer knutselen etc. Iedereen een cowboyhoed op en sjaal om,goede countrymuziek en dan heb je al snel een leuke sfeer. Lassowerpen is ook altijd leuk, voor ideeen; Ik denk dat er nog wel wat foto's op de site staan bij het kopje "leuk"
www.swra.nl. Veel plezier in ieder geval.

Ollie1

Re: Kids Westerndag op vereniging organiseren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 17:13

catalyst1 schreef:
Wij hebben een hele leuke dag gehad afgelopen jaar. Er waren verschillende hoeken in de rijbak gemaakt en iedere 15 minuten werd er gewisseld.
We hadden:trail rijden met manegepony, spijkerpoepen,hoefijzer gooien,ezeltje prik ( met een lucky luke en paard) voorwerpen uit een waterbak hengelen, skilatten lopen, schilderij in hoefijzer knutselen etc. Iedereen een cowboyhoed op en sjaal om,goede countrymuziek en dan heb je al snel een leuke sfeer. Lassowerpen is ook altijd leuk, voor ideeen; Ik denk dat er nog wel wat foto's op de site staan bij het kopje "leuk"
http://www.swra.nl. Veel plezier in ieder geval.

super bedankt voor je reactie!