Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

het dressuren was wat drassig maar de springring had een goede bodem. de cross lag er goed bij en veel hindernissen en aanpassingen in het parcours ten opzichte van vorig jaar hebben de boel écht stukken verbetert! SGWuppie schreef:Wedstrijd zelf van Vlietland was weer erg leuk idd MJ, alleen losrijterrein dressuur was een beetje klein, maar misschien lag dat meer aan Gin dan aan het terrein
). Overigens vond ik dat een van de weinige mindere punten van deze wedstrijdMJ_ schreef:@ paul en marieke, ook voor de organisatie van vlietland was de oefencross een groot minpunt, we gaan dat ook zeker aanpakken voor 2009! Het idee was goed, ruiters snel achter elkaar zodat er veel kunnen starten. Maar dat pakte inderdaad niet goed uit...
,bevooroordeeld en belanghebbend als ik mag zijn: het was verder een leuke en goed georganiseerde wedstrijd. Jammer dat de menners er niet waren, dat geeft wel extra drukte maar ook een bijzondere sfeer die ik wel waardeer. Groeten Paul

.