Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die plastic dingen vind ik hopeloos. Mijn buurman heeft er een paar en het is net of je een harnas aan hebt. De wax-uitvoering is zwaar maar wel wat soepeler. 

crazycactus schreef:Ik heb zo'n lange waxcoat, zelfde model als die geleDie plastic dingen vind ik hopeloos. Mijn buurman heeft er een paar en het is net of je een harnas aan hebt. De wax-uitvoering is zwaar maar wel wat soepeler.
)deze jas heeft het model van een waxjas inclusief de riempjes om je bovenbenen.hij is speciaal voor paardrijden ontworpen,in het split in de achterkant zit nog een extra stuk stof wat om mijn westernzadel valt zodat het water er niet vanachter inloopt.de jas heeft een afneembare capuchon en een lichte voering,zoals bij een waxjas.ik heb hem al ruim 2 jaar en draag hem veel,hij is nog steeds super!o ja,er zit ook nog een rits in met 2 runners,zodat hij vanonder iets open kan.ik raad hem iedereen aan.te koop in veel ruitersportzaken,in 3 of 4 kleuren rond de 70 eurie