Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) aan alle spannende dingen kan wennen, kilometers maken dus.
crow schreef:Als je steeds ruimte in moet lassen om mensen te laten losrijden in de wedstrijdarena, kun je minder starts verwerken op een dag. Je gaat er van uit dat combinaties die op wedstrijd gaan voldoende controle hebben over hun paard om ook op vreemde lokaties te kunnen presteren. Is dit nog niet het geval dan zijn de oefenwedstrijden aangewezen om je paard hierin te schoolen.
), maar ook ik verken graag van tevoren de wedstrijdarena. Al is het maar 2 rondjes stappen beide kanten op. En ik kan het verschil tijdens het rijden merken. (niet altijd, ik geef het toe, het blijft een super-muts
)
), even de bak verkennen vantevoren, meestal blijkt hier geen tijd voor te zijn. mariadehaas schreef:Dan is die cap in de L5/L4/L3 dus ook niet echt nodig.Alleen op een oefenwedstrijd...
Mloez schreef:Zeker ben ik het er ook mee eens dat als je officiele wedstrijden rijd, je je paard dusdanig onder controle moet hebben dat andere dingen als thuis in de bak geen probleem moeten zijn, maar niet iedereen heeft de mogelijkheid om oefenwedstrijdjes te starten.
) Dus kop erop en rug wegdrukken. Als je dat gaat corrigeren ben je in de pleasure zoiezo al weg.