Bedankt voor jullie hulp
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
met de bedoeling dat ze gedekt zou worden door de ranch-hengst. Toen dit op de wei niet lukte (madam had ook daar blijkbaar geen zin in), werd ze 's avonds met de hengst in een paddock gezet. Na 2 nachten zijn ze hier maar mee gestopt want de hengst moest nog langer mee
. Ze is toen verkocht, maar wel bij dezelfde ranch blijven staan (op dezelfde wei). De nieuwe eigenaar heeft er eigenlijk niks mee gedaan en na 2 jaar werd opnieuw besloten om haar te verkopen.
. Dit veulen heeft ondertussen al enkele cutting en reining wedstrijden gelopen.

Of probeert het nog een keer en geeft het dan maar op. Als hij dit tijdens een buitenrit doet dan draai ik hem om en moet hij achterwaarts in de richting die hij niet op wilde gaan
vera schreef:Ooohh, gera, wat een bekende frustraties allemaal!! Ik heb een paard uit het andere paard van Sugarmiss en dat is ook zo'n eigenwijs geval!
Niet zo'n zwaar geval als de jouwe maar hij kan er ook wat van.
,
!!
. Verder ben ik eigenwijs, nieuwsgierig en heb qua gezelschap zo mijn voorkeuren...
. Waarom?? Tja, ik weet het ook niet. Ook wel uit pure geiligheid, de monsters zijn bont en daar heb ik een zeeeeeeeeeer groot zwak voor,
. Ik vind mooi bont getekende paarden met dikke spieren (m'n Paintjes dus, hihihhii
) absoluut geweldig en ben zo hebberig als de neten. Tja, houden die monsters, hoe moeilijk ze me het eigenlijk ook maken,
! Gelukkig met het fokken met mama- Paint wel rekening gehouden met haar karakter en een hengst gevonden die het tegenovergestelde van haar is. Haar zoon is gewoon een boefje, maar da's een kwestie van opvoeden, hoop ik
. Wel moeilijk he, als je een paard hebt met een verleden. Ik kan er dus maar niet achterkomen wat mijn quartermerrie voor een amerikaans verleden heeft, maar positief is dat ook niet geweest
. Sugarmiss schreef:Missy daarintegen is het liefste paard van de wereld, altijd vriendelijk en knuffelig en super voorzichtig met kinderen in de buurt. Onder het zadel draagt ze een ‘verleden’ met zich mee, dus dat is een heel andere verhaal.
Gelukkig is hij goed te handelen zolang het allemaal in zijn voordeel werkt