Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je kunt ze zelfs met (afneembare) knop krijgen voor als je (ook) westernwedstrijden wil doen. ROC's zijn ook op westernboom, mijn oude op een Podium en de nieuwere op een Riesen.SFCAP schreef:ik heb nog gereden met een bates met cair systeem.
Ir111 schreef:SFCAP schreef:ik heb nog gereden met een bates met cair systeem.
Cair systeem is iets heel anders dan flair. Flair zijn echt luchtkussens, wat cair precies is weet ik niet maar het zijn in geen geval luchtkussens.
SFCAP schreef:Het zijn wel luchtkussens , hoe kan jij nou over iets oordelen als je er niets van kent...
laura1986 schreef:Bij Flair wordt wel gebruik gemaakt van foam/schuimspul, dit zit boven de luchtkussens. Maar das niet waarom ik met dit tipc begonenn ben
laura1986 schreef:Hoe zijn de ervaringen met zadels op een western boom ivm lichtrijden / verlichte zit?
laura1986 schreef:Wat me opvalt in dit topic is dat de mensen die langere afstanden rijden dit vaak liever op een zadel met westernboom doen. Dit had ik zelf ook wel bedacht, maar ik snap het ROC systeem bijvoorbeeld niet zo goed. Hoe ziet zo'n zadel er nu uit en wat komt er onder om het passend te maken? Als ik dit eenmaal begrijp wordt zo'n zadel denk ik weer veel intressanter.
laura1986 schreef:Wat me opvalt in dit topic is dat de mensen die langere afstanden rijden dit vaak liever op een zadel met westernboom doen. Dit had ik zelf ook wel bedacht, maar ik snap het ROC systeem bijvoorbeeld niet zo goed. Hoe ziet zo'n zadel er nu uit en wat komt er onder om het passend te maken? Als ik dit eenmaal begrijp wordt zo'n zadel denk ik weer veel intressanter.