[WN] Vraagje over punten bij WRAN wedstrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TinkerTreas

Vraagje over punten bij WRAN wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 12:42

Komend voorjaar wil ik graag gaan starten in de IHT en de Showmanship. Zowdy is dan 3 jaar en ik denk dat het wel een goede ervaring voor haar (en mij) is. En het lijkt me natuurlijk erg leuk om te gaan doen.
De punten die je krijgt wordt dat bij elkaar opgeteld, of gaat dat per onderdeel? Dus als ik bijvoorbeeld erg enthousiast wordt en ik mag straks L4 gaan starten, moet ik dan in de riding onderdelen ook gelijk L4 gaan starten? Of begin ik dan gewoon weer in de L5?

Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is zo Haha!

Groetjes, Martine

Anoniem

Re: Vraagje over punten bij WRAN wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:45

Je moet alles in hetzelfde onderdeel.
Dus als je zoveel punten haalt met iht en SAH (maar dan moet je zo ongeveer elke show meedoen en winnen) dat je over moet dan moet je ook rijden in de L4.

Je moet pas met 75 punten over en als je alleen die onderdelen doet gaat dat echt niet zo hard.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 14:14

Ok dank je. Nou zo fanatiek zal ik niet worden denk ik Haha! Knipoog Dus dan zal ik met de riding ook nog L5 kunnen starten (als ik dat ga doen hoor Bloos )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:17

Tuurlijk joh, L5 is toch heel leuk om te beginnen.
Lekker alleen nog W&J heel goed om te beginnen, gewoon lekker doen Ja

Btw: Je mag met 25 punten al over als je wil. Met 75 moet je. Je krijgt 1 punt als je geplaatst bent en 1 punt per geplaatste deelnemer die je achter je laat.