[WN] Spot tijdens Clinic Jean Claude Dysli; foto's en filmpjes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElCid

Spot tijdens Clinic Jean Claude Dysli; foto's en filmpjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 15:27

In het weekend van 27/ 28 september zijn we afgereisd nar Numbrecht ( bij Keulen) om aan een 2 daagse clinic van Jean Claude Dysli deel te nemen met Sweet Spot of Cash, onze 3,5 jarige paint hengst. Hij is nu ca. 5 maanden onder het zadel.
De reis verliep voorspoedig ( ca. 3 uur) en Spot heeft zich ter plekke ook heel netjes gedragen. De 1e keer onder het zadel met vreemde paarden, waaronder 2 merries waarvan 1 hengstig, en het deed hem helemaal niks. Dat was heel fijn.
Jammer genoeg kon ik door mijn knieblessure ( gescheurde meniscus en kapotte voorste kruisband) maar 1 dag meedoen en heeft Ben, mijn man, hem de 2e dag gereden. Dat ging heel goed, overigens is Ben geen western ruiter maar rijdt hij klassieke hogeschool dressuur. Dat sluit overigens heel goed aan bij Jean Claude's wijze van rijden, zeker in de basis waar wij nu natuurlijk nog mee bezig zijn.

Afbeelding
Afbeelding

Jean Claude himself Knipoog
Afbeelding

Filmpjes:
Afbeelding

Afbeelding

Ik ben trots op mijn beide kanjers en hoop over een paar weken weer zelf te kunnen rijden. Vrijdag wordt ik geopereerd en dan is het even afwachten wat daar uitkomt. Ach gut

Wranglerbutt

Re: Spot tijdens Clinic Jean Claude Dysli; foto's en filmpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:44

Wat een gaaf paard wordt Spot Vingers aflikken Hoop hem binnenkort eens in het echt te zien!
Sterkte met je operatie Ach gut

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:35

Spot is echt gaaf!!
Ik was als veulen al fan!!

Sterkte met je operatie, hopelijk ben je er snel bovenop! Lachen

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:36

Gaaf zeg! Ik heb ook ooit een clinic gevolgd van hem, erg duidelijk en hij gaat ook in op het tempo van het koppel. Welk paard had hij meegenomen?

Jouw paardje ziet er ook niet verkeerd uit! Wat een leuk ding!

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 14:54

JC reed op een paard van de stal. Okie was er jammer genoeg niet bij, die was moe en aan zijn rust toe; hij is ook al 22/ 23.