[SGW] Eerste crosslessen met Salvador.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

N0a

Eerste crosslessen met Salvador.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 13:14

Hey! Sigaar

Ik heb afgelope zaterdag mijn eerste crossles weer gehad, sinds 2 jaar. Wij hebben ieder jaar op de manege een cross, en van te voren moet je verplicht 3 crosslessen rijden. Ik doe dit jaar mee op manege paard Salvador. Hij heeft nog helemaal geen cross ervaring, dus dat werd al bij de eerste de beste hindernis een groot feest Vork . Uiteindelijk ben ik er maar 2x afgevallen, dus dat valt nog mee. Haha, het waren eigenlijk 2 hele stomme fouten van mijzelf. Maarja, blauwe tonnen zijn natuurlijk ook heel eng hè. Bloos Genoeg gepraat, hier een aantal foto's. Ik heb nu trouwens ook even nieuwe foto's toegevoegd van de 2e crossles Lachen

Meet Salvador
Afbeelding

Inrijden
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En het springen
Afbeelding

De tonnen waren heel eng Tong uitsteken
Afbeelding

Afbeelding

Filmpje van mijn val, die ik zoals je kan zien. Niet echt zie aankomen Tong uitsteken :
http://www.youtube.com/watch?v=WsKW1KKK2vE

En de crossles van afgelopen zondag.

Deze ging niet helemaal lekker, ik zat niet goed mee, en let vooral niet op mijn hoofd Bloos
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Loslopend paard als je eraf valt Clown
Afbeelding

Net weer opgestaan, nog een beetje dizzy.
Afbeelding

Afbeelding

En dat was het weer. Ben benieuwd naar het commetaar.
Bij de laatste crossles had ik er eigenlijk niet af mogen vallen, maar ik kwam heel vaag achter het zadel te zitten na de sprong. Waardoor hij begon te bokken, tja en op z'n kont zit je nou niet echt veilig Vork

N0a

Re: Eerste crosslessen met Salvador.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 18:29

Heeft er niemand commentaar Verdrietig ?

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 19:51

Haha maar twee keer, achja precies zo moet je het bekijken.
Veel plezier nog, ik wil dat ook zo graag een keer doen vind het er zo vet uitzien!
Ben je hard gevallen?

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 21:23

Ja wel redelijk hard, maar meestal zet ik me er overheen en stap gewoon weer op. Dan voel je het pas een paar uur nadat je van je paard bent Knipoog. Achja, je moet het er maar voorover hebben hè Tong uitsteken

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:43

Ziet er leuk uit! Ook ontzettend leuk dat jullie dit op de manege doen. Dat zie je niet heel vaak. Gewoon lekker doortrainen en dan blijf je de volgende keer vast zitten!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 09:46

Ja heel erg leuk dat dit elk jaar georganiseerd wordt. Erna Bronsvoort is zelf ook een fanatiek eventing ruiter. En ze vind het helemaal super om te doen, daarom organiseerd ze dit ook. Zodat ook mensen zonder eigen paard er van kunnen genieten. En de kans krijgen om iets heel anders te doen Lachen.

Er zit overigens al verbetering in, eerste crossles 2x gevallen de tweede crossles 1x gevallen. Je ziet al een dalende lijn Vork

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 08:21

Hé nichtje!
Dat ziet er leuk uit! Echt leuk dat ze dat op jullie manege organiseren!
Ik heb verder weinig verstand van cross en springen, maar ik vind je houding er op het eerste oog goed uitzien.
Leuk paardje ook die Salvador. Hij springt in ieder geval beter dan mijn Harley, die 'ploft' zich min of meer over en hindernis/ laag balkje heen. Hihi.
Succes met de cross!
Groetjes Corinne.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 08:26

Hey!
Wat leuk om jou hier ook tegen te komen Knipoog. Bedankt voor je reactie Haha!.
Die van jou is echt super leuk om te zien, hij kijkt echt heel onschuldig haha. Veel oefenen met springen en dan komt het vast wel goed, haha Knipoog.

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 14:13

Super leuk!
Ik had zelf ook graag mee willen doen, maar dat ging helaas niet Tong uitsteken
Ben geen lid meer en had al concours Knipoog