Dit is de allereerste keer dat ik zelf een topic in ITP plaats en ik had nooit gedacht dat de eerste foto's van een cross(les) zouden zijn! Eerder van een dressuurwedstrijdje ofzo..
Het zijn foto's van de allereerste keer dat Wurolieta (Lancet x Sovereign Bill xx) en ik ooit aan een dergelijke les mee hebben gedaan. En het was superleuk! We hebben nog erg weinig ervaring met springen, net mee begonnen, maar ze heeft alles gesprongen! Ook de sprongen waarbij ik mijn twijfels had... Ze ging gewoon door met een trillende ruiter op haar rug..Geweldig paard! Ze vond het zo leuk dat er zo nu en dan een vreugdebokje tussendoor ging en d'r oren stonden (bijna) de hele tijd vooruit!
Natuurlijk zou ik graag tips horen maar houd het een beetje mild want zoals gezegd: zowel Wurolieta als ik zijn maar net begonnen met springen, dus groen + groen....
Oh ja, de foto's staan niet goed op volgorde en zijn door het uploaden minder van kwaliteit geworden..helaas...
Heuveltje af, rietkraagje

Triple??

Olievaten, eerst een beetje eng...

Water? Helemaal niet eng!!

Woest..we kwamen uit een erg scherp bochtje

Hier was ik bang...

Whoehoe!!

Lachen!

Deze gaat om..

Zo, dat was het weer! Als je er bent en je hebt iets te melden, dan hoor ik dat graag!
Ziet er al goed uit hoor, lekker door gaan met oefenen!